Firefly Mk.I (1/72 Octopus)

Budujesz model, chcesz przedstawić relację z postępów w pracy, zastanawiasz się jak coś zrobić - to miejsce dla Ciebie.

Re: Firefly Mk.I (1/72 Octopus)

Postprzez spiton » sobota, 17 lipca 2010, 10:09

K.Y.Czart napisał(a):...obawiam się, że brąz na oparciu, to w dużej mierze odbicie koloru siedziska na połyskliwej skórzanej powierzchni oparcia....

Nie wydaje mi się. Raczej jest to przebarwienie spowodowane "kręceniem się" pilota ,-)).
Avatar użytkownika
spiton
 
Posty: 11473
Dołączył(a): czwartek, 29 listopada 2007, 00:21
Lokalizacja: Kościelisko

Reklama

modele polskich samolotów

Re: Firefly Mk.I (1/72 Octopus)

Postprzez Jaho63 » sobota, 17 lipca 2010, 10:09

No to przyjmijmy, że moje fotele też są antic? :)
Spiton oszklenie jeszcze do poprawy, na krawędziach wylazł bezczelnie surfacer podział też poprawię.
Można już połączyć nPWM ze SF. Wcale nie ma wielkiej różnicy!
Avatar użytkownika
Jaho63
 
Posty: 6217
Dołączył(a): niedziela, 22 marca 2009, 00:39

Re: Firefly Mk.I (1/72 Octopus)

Postprzez spiton » sobota, 17 lipca 2010, 10:11

Surfejser zawaszuj na ciemno i z głowy <-)). Oczywiście wodna farbka, żeby dało się ja łatwo zetrzeć z szybki.
Avatar użytkownika
spiton
 
Posty: 11473
Dołączył(a): czwartek, 29 listopada 2007, 00:21
Lokalizacja: Kościelisko

Re: Firefly Mk.I (1/72 Octopus)

Postprzez K.Y.Czart » sobota, 17 lipca 2010, 10:46

spiton napisał(a):Nie wydaje mi się. Raczej jest to przebarwienie spowodowane "kręceniem się" pilota ,-)).


Jakby sie wiercił, to wytarte byłoby zdecydowanie niżej ;o) :lol: Żeby było jeszcze śmieszniej w podpisie tych zdjęć w Warpaincie stoi jak wół, że watowane oparcie jest "dark green". Dobra niech będzie że to "antic" ;o)
Avatar użytkownika
K.Y.Czart
 
Posty: 2172
Dołączył(a): środa, 2 grudnia 2009, 22:04

Re: Firefly Mk.I (1/72 Octopus)

Postprzez Jaho63 » czwartek, 29 lipca 2010, 19:52

spiton napisał(a):Surfejser zawaszuj na ciemno i z głowy <-)). Oczywiście wodna farbka, żeby dało się ja łatwo zetrzeć z szybki.

Nie dało rady zignorować mojego oszklenia wobec nowego od Squadrona, tak, więc "doktoratu" ciąg dalszy, oszklenie zostało: "alllle urawłłłł". I coś tam w środku poprawiam, te nieszczęsne radio produkuję, co przynajmniej nie będzie przypominać żadnego germańskiego. :)
Obrazek
Obrazek
Wiem postęp marny, ale cóż, okres urlopowy, czasu nie ma. ;o)
Krzyś, cięcie nowego oszkelnia, jako stresowe zajęcie, odwlekam jak tylko mogę. :)
Można już połączyć nPWM ze SF. Wcale nie ma wielkiej różnicy!
Avatar użytkownika
Jaho63
 
Posty: 6217
Dołączył(a): niedziela, 22 marca 2009, 00:39

Re: Firefly Mk.I (1/72 Octopus)

Postprzez K.Y.Czart » czwartek, 29 lipca 2010, 20:38

Jaho63 napisał(a):Krzyś, cięcie nowego oszkelnia, jako stresowe zajęcie, odwlekam jak tylko mogę. :)


Śmiało Janusz, mówiłem że mam jeszcze jedno zapasowe (oprócz tego odłożonego do mojego Świetlika). Fajne Radyjo wyrzeźbiłeś, z fajnymi gałeczkami :roll: :D
Avatar użytkownika
K.Y.Czart
 
Posty: 2172
Dołączył(a): środa, 2 grudnia 2009, 22:04

Re: Firefly Mk.I (1/72 Octopus)

Postprzez dewertus » czwartek, 29 lipca 2010, 22:51

K.Y.Czart napisał(a):Fajne Radyjo wyrzeźbiłeś, z fajnymi gałeczkami


I nie wiedzieć czemu ustawione fabrycznie na jedyną słuszną rozgłośnię z miasta niegdyś słynącego z pierników :lol:
Pzdr. Hubert
Jeśli istnieje rozwiązanie martwić się nie ma po co,
jeśli nie ma rozwiązania martwić się nie ma sensu
Avatar użytkownika
dewertus
 
Posty: 3896
Dołączył(a): piątek, 26 czerwca 2009, 00:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Firefly Mk.I (1/72 Octopus)

Postprzez Jaho63 » czwartek, 29 lipca 2010, 23:38

dewertus napisał(a):I nie wiedzieć czemu ustawione fabrycznie na jedyną słuszną rozgłośnię z miasta niegdyś słynącego z pierników

Hubercie skąd taki niesprawiedliwy wniosek? W moim radio tylko Death Metal leci. :!:
Można już połączyć nPWM ze SF. Wcale nie ma wielkiej różnicy!
Avatar użytkownika
Jaho63
 
Posty: 6217
Dołączył(a): niedziela, 22 marca 2009, 00:39

Re: Firefly Mk.I (1/72 Octopus)

Postprzez dewertus » piątek, 30 lipca 2010, 10:34

Jaho63 napisał(a):skąd taki niesprawiedliwy wniosek


Po pierwsze primo: wcale nie z niesprawiedliwy, a po drugie primo toć wyraznie widać na jakiej częstoliwości jest - przypatrz się wskaznikowi po prawej stronie :lol:
Pzdr. Hubert
Jeśli istnieje rozwiązanie martwić się nie ma po co,
jeśli nie ma rozwiązania martwić się nie ma sensu
Avatar użytkownika
dewertus
 
Posty: 3896
Dołączył(a): piątek, 26 czerwca 2009, 00:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Firefly Mk.I (1/72 Octopus)

Postprzez Jaho63 » sobota, 31 lipca 2010, 14:21

dewertus napisał(a):toć wyraznie widać na jakiej częstoliwości jest - przypatrz się wskaznikowi po prawej stronie

No to ja nie wiem, nie znam się, nie słucham. A żeby do tego wskaźnika pasowało to z blaszkowych odpadów zrobiłem coś ala' słuchawki: ;o)
Obrazek
Oczywiście przymiarki były coby nie odbiegać zbytnio od skali:
Obrazek
To nowe oszklenie Falcona ma niezłą przejrzystość, aż szkoda ciąć. ;o)
Obrazek
Można już połączyć nPWM ze SF. Wcale nie ma wielkiej różnicy!
Avatar użytkownika
Jaho63
 
Posty: 6217
Dołączył(a): niedziela, 22 marca 2009, 00:39

Re: Firefly Mk.I (1/72 Octopus)

Postprzez spiton » sobota, 31 lipca 2010, 14:47

słuchawy genialne !!!!
Avatar użytkownika
spiton
 
Posty: 11473
Dołączył(a): czwartek, 29 listopada 2007, 00:21
Lokalizacja: Kościelisko

Re: Firefly Mk.I (1/72 Octopus)

Postprzez donalyah00 » sobota, 31 lipca 2010, 16:28

Świetne! Nie zapomnij proszę o kabelkach.
Pozdrawiam, Marek
--
La tête américaine.
Avatar użytkownika
donalyah00
 
Posty: 907
Dołączył(a): środa, 11 lutego 2009, 13:54
Lokalizacja: WRO

Re: Firefly Mk.I (1/72 Octopus)

Postprzez LazyCat » sobota, 31 lipca 2010, 18:28

"Nie ma tego zlego co by..."
Z ladnego robi sie piekny :D
Obrazek
Avatar użytkownika
LazyCat
 
Posty: 1119
Dołączył(a): czwartek, 11 października 2007, 17:41
Lokalizacja: Greensboro, North Carolina

Re: Firefly Mk.I (1/72 Octopus)

Postprzez Jaho63 » sobota, 11 września 2010, 18:30

OK, kambak. Oszklenie pilota podmienione. Ale z częścią nawigatora już tak łatwo nie było. Musiałem przeciąć i złożyć częściowo z nowego, częściowo (tył) z starego oszklenia.
Obrazek
Obrazek
Jeszcze trzeba "przełożyć" piasty z Spitfira. :)
Obrazek
Tak wyszło:
Obrazek
Można już połączyć nPWM ze SF. Wcale nie ma wielkiej różnicy!
Avatar użytkownika
Jaho63
 
Posty: 6217
Dołączył(a): niedziela, 22 marca 2009, 00:39

Re: Firefly Mk.I (1/72 Octopus)

Postprzez Jaho63 » sobota, 18 września 2010, 11:43

A ja sobie na swoim placyku dłubię, kto chce zajrzy, kto chce coś podpowie. A ja raz powiem, że nie dzięki, innym, że nie dam rady, ale czasem podziękuję i próbuję coś poprawić. A jak już Gonzo powie:
greatgonzo napisał(a):Te druty w goleniach to wzmocnienie konstrukcyjne? Jeżeli tak, to może lepiej powiększyć jeszcze trochę te otwory i zrobić lagi z igieł zastrzykowych?

To jakby Matejko zapytał: "ten pokój chcesz malować takim kolorem?" :mrgreen:
No to dawaj poucinałem, coś tam będzie widać. Przy okazji mam pytanko, czy nożyce występowały też we wczesnych wersjach Firefleya? Przeglądam papiery, ale na zdjęciach je widać tylko u "późnych" modeli.
Próbowałem też poprawić przez przeszlifowanie porywy podwozia, ale w końcu jak dotarło, że mają również skopany kształt, postanowiłem zrobić nowe.
Obrazek
Obrazek
Powoli zbliżam się do, ciągle najbardziej stresującego mnie etapu, ponownego malowania.
Obrazek
Można już połączyć nPWM ze SF. Wcale nie ma wielkiej różnicy!
Avatar użytkownika
Jaho63
 
Posty: 6217
Dołączył(a): niedziela, 22 marca 2009, 00:39

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Lotnictwo - warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości