Kuba P. napisał(a):Manfred napisał(a):... a to jest dopiero s...f. Oglądaleś może skrzydełka od góry - zwłaszcza między gondolami i kadłubem ? Ja swojego sprzedałem tak szybko jak kupiłem (oczyszczając ostatecznie swoje zasoby z wszelkiego dziadostwa) i bardzo się cieszę ze starego Monogramu.
A nawet go nie obejrzałem za bardzo, wrzuciłem do szafy i tam spoczywa. Stary Monogram też zapobiegawczo zostawiłem
Napisz proszę co tam straszy na skrzydłach.
Kuba P. napisał(a):Z kabiną? Tj z osłoną czy kadłubem w tym miejscu?
Kuba P. napisał(a): ...I tu się zastanawiam co ostatecznie będzie najlepszym wyjściem. Obmyśliłem, że albo całkiem olać Revella i zestaw żywic Airesa przerobić i wpasować do G-4 Eduarda, z Revella wziąć koła, może śmigła i może stateczniki pionowe bez sterów.
Ewentualnie może łączyć kadłub Revella ze skrzydłami Edka?
Zastanawiał się nad tym ktoś z Was?
Manfred napisał(a):2. Profil skrzydła - pomiędzy kadłubem i gondolami silników skrzydło jest nienaturalnie napęczniałe i to bardzo rzuca się w oczy. Czyżby nikt z Was tego nie zauważył, czy też problem dotyczył jedynie mojego egzemplarza ?
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości
