Zaszpachlowałem niepotrzebne linie podziału i usunąłem panele dodatkowych km-ów ( wersji Mk.1c Trop ):


Zaszpachlowałem i wyrównałem prostokątne blachy za wylotami łusek na dole płata, których nie mogę się dopatrzyć na rysunkach i zdjęciach

Hasegawa za kabiną dała linie podziału, tymczasem tam płótno nachodziło bezpośrednio naklejone na blachę...

Chyba w wszystkich wypraskach MK.1 są na dole pod kabiną otwory wentylacyjne .Do usunięcia, jeśli były to raczej w wersjach tropikalnych.


Zgarniacza oleju na przodzie osłony silnika- w V6665 i w większości używanych przez 303 nie było.

Na razie tyle na zewnątrz:

W kabinie straszy klips mocowania przodu osłony silnika

Odciąłem, zaszpachlowałem i wyrównałem to miejsce

W zestawie brakuje tego "nadwymiarowego" kołpaka od Spita. Pożyczę od Arka albo Airfixa.
Biorę się za nitowanie powierzchni.