A było tak pięknie... Ale o poddawaniu się nie ma mowy! Okopcenia były super, ciut szarego przy samych rurach wydechowych, gdzie temperatura spalin była najwyższa i byłoby miód, malina.
el Rozito napisał(a):Jak to się stało???
el Rozito napisał(a):Bezpieczniej i łatwiej jest (jak dla mnie) okopcenia czarne, szare, brązowe... etc., malować lakierem bezbarwnym np. Humbrol Gloss Cote lub Satin Cote (zależy od późniejszych działań) plus white spirit plus farba olejna.
artro219 napisał(a):Uuuuups wypsenoło się Jacusiowi
el Rozito napisał(a):Lakier humbrol gloss cote, satin, matt najlepiej (nawet w/g producenta) mieszają się z white spirit, ja używam w.s. firmy dulux. Do tego jak napisałem dodajesz coś co barwi najlepiej olejna z tubki np. van Gogh z Empiku.

Mariusz Jarzyna ze Szczec napisał(a):Widziałem model wczoraj na żywo. Nawet w taki stanie robi wrażenie mam więc nadzieję, że tym wpisem zdopinguję Twórcę
Jacek Bzunek napisał(a): Cobra straciła priorytet


Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości
