Kuba P. napisał(a):Dziadostwo z czarnymi krzyżami jest zdecydowanie nie dla Ciebie.
Uff, powiało chłodem...
Kuba P. napisał(a):Dziadostwo z czarnymi krzyżami jest zdecydowanie nie dla Ciebie.

Aleksander napisał(a):Kuba P. napisał(a):Dziadostwo z czarnymi krzyżami jest zdecydowanie nie dla Ciebie.
Uff, powiało chłodem...
spiton napisał(a):Niemcy zrobili z nas bohaterów, a Rosjanie gówno





spiton napisał(a):Brak przejscia skrzydło-kadłub to popisowy numer italerki ,-)). W revellu jest OK.
K.Y.Czart napisał(a):W Italerii dolne przejście jest OK, choć raszta do bani. A w Revellu "dół" jest do bani, choć reszta znośna.

K.Y.Czart napisał(a):heihachi mishima napisał(a):Da sięSpójrz na fotkę spodu modelu...
To można było uleczyć serwis packiem Pavli
RAV napisał(a):Co dziwne, na samolocie nie widać uszkodzeń wywołanych walką, a lądowanie było precyzyjne. Możliwe, że Muncheberg trafił w chłodnicę, a może Spitfire sam nawalił? Ktoś coś wie?

RAV napisał(a):K.Y.Czart napisał(a):W Italerii dolne przejście jest OK, choć raszta do bani. A w Revellu "dół" jest do bani, choć reszta znośna.
Potwierdzam. Tyle że w Italeri tę resztę da się dorobić/poprawić (choć nie jest to proste), natomiast Revell nadaje się tylko na dioramę "lądowanie na brzuchu".
Paweł Wymysłowski napisał(a):Pavla ma skrzydło C, a tu jest potrzebne B.
Kuba P. napisał(a):Dlaczego dziwne? Powiedziałbym że bardzo normalne.

Powrót do Lotnictwo - galeria ukończonych modeli
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
