RAV napisał(a):
Aktualnie przyjmuję następujący scenariusz: Kołodyński wdał się w walkę, z której wyszedł z uszkodzonym chłodzeniem. Liczył na to, że z przegrzewającym się, ale działającym silnikiem uda mu się dolecieć do Anglii. Kiedy zdał sobie sprawę, że jednak nic z tego nie będzie, było już za nisko na skok ze spadochronem i musiał ładnie wylądować, mimowolnie dostarczając Niemcom cenny eksponat i wpraszając się na sznapsa.
.
Jaho63 napisał(a):RAV wystrugałeś tę IX-kę na Pico Bello, ale rozmawiamy jakby trochę o Mk.V!
AndrzejS napisał(a):Karburator ?W Spicie żeby nie było
K.Y.Czart napisał(a):AndrzejS napisał(a):Karburator ?W Spicie żeby nie było
????





Kuba P. napisał(a):I ten egzemplarz miał akurat przygodę z gaźnikiem?
Mac Eyka napisał(a):Zauważcie, że lista uwag RAVa z reguły dotyczy skrzydeł





Mac Eyka napisał(a):No cóż, nie ma idealnego zestawu Spitfire, ale według mnie Italerka nie jest taka makabryczna jak ją tutaj opisują. Ilość błędów jest podobna do innych.
K.Y.Czart napisał(a):Maciek, ależ nikt się nad tą "włoszczyzną" nie znęca.
K.Y.Czart napisał(a):Przepraszam, że tak zdawkowo - właściwie wszystko. No może kalki nie są najgorsze
spiton napisał(a):Niestety to prawda.............To "gie", nie model. To chyba konkret ,-)))))).






Powrót do Lotnictwo - galeria ukończonych modeli
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
