Jaho63 napisał(a):... Natomiast realna możliwość zaistnienia 100g jest jak dla mnie co najmniej wątpliwa.

Marek Naja napisał(a):Noo, a Kubica w 2007 zaliczył 75 g i co? I żyje! Coś tu śmierdzi.

Jaho63 napisał(a):tylko czy ono jest realne. Wychodzi na to, że nie.
Bo samolot leciał 280km/h i nie zatrzymało się nic po 3 metrach od uderzenia. Dziękuję.
Jaho63 napisał(a):tankmania, to nie tak. Przeciążenia się nie sumują. Jeżeli krytycznym (najwyższym możliwym) było to 100g, to już każde kolejne jest mniejsze. Lecąc z urwanym fotelem nie uderzysz już w coś mocniej niż to, jak jakikolwiek element mógł uderzyć.
tankmania napisał(a):jak wyskoczysz z okna na 6 piętrze na beton to osiągniesz około 250g.
tankmania napisał(a):Absolutnie nie! Przeciążenie to ruch jednostajnie opóźniony i na to ma wpływ nie tylko siła (prędkość) z jaką walniesz, ale i droga hamowania. Dlatego przy drugim uderzeniu przeciążenie może być dużo większe!
tankmania napisał(a):I pokaż mi gdzie ja sumowałem przeciążenia.
Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
