He 111 H-4/H-6, Monogram 1:48 - wady i problemy?

Budujesz model, chcesz przedstawić relację z postępów w pracy, zastanawiasz się jak coś zrobić - to miejsce dla Ciebie.

Re: He 111 H-4/H-6, Monogram 1:48 - wady i problemy?

Postprzez Seweryn » poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:10

Kuba P. napisał(a):Seweryn, pytałeś mnie kiedyś o jakiegoś 109 G czy K Hasegawy. Czy skończyłeś ten model?


Skończyłem, dokładnie wersja K 1/32, stacjonuje aktualnie w stanie Arizona via Ebay ;) Z tym, żę ja rzemieślik jestem i kleję co dają bez zagłębiania się w liczbę nitów.
Seweryn
Avatar użytkownika
Seweryn
 
Posty: 2123
Dołączył(a): czwartek, 20 września 2007, 19:05
Lokalizacja: Ustroń

Reklama

Re: He 111 H-4/H-6, Monogram 1:48 - wady i problemy?

Postprzez Kuba P. » poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:11

Gratuluję. Pochwalisz się zdjęciami?
Ja wolę jednak wniknąć w model dla przyjemności a nie skleić dla kasy. Jakbym miał go zrobić i spylić to bym nie zaczynał tematu. Dla kasy robię co innego od 9 do 18 :) Modele są fur Freude.
Dzięki generalnie za zrozumienie i fajnie będzie widzieć kolejne posty na temat He 111.

Pozdrowienia,
K.
Avatar użytkownika
Kuba P.
 
Posty: 9398
Dołączył(a): sobota, 10 listopada 2007, 23:07
Lokalizacja: Warszawa/Wodzisław Śl.

Re: He 111 H-4/H-6, Monogram 1:48 - wady i problemy?

Postprzez Darek Trzeciak » poniedziałek, 21 lutego 2011, 21:33

Trochę klamotów dla "Heńka"
http://www.small-wonder.org/Projects_Revell_He-111.htm
i wciąż za mało :(
Pozdrawiam Darek
"Doświadczenie powiększa naszą mądrość, nie zmniejsza jednak naszej głupoty." - Josh Billings
***** ***
Avatar użytkownika
Darek Trzeciak
 
Posty: 2216
Dołączył(a): piątek, 21 września 2007, 22:23
Lokalizacja: EPWA

Re: He 111 H-4/H-6, Monogram 1:48 - wady i problemy?

Postprzez Pawel Burchard » poniedziałek, 21 lutego 2011, 22:09

Kuba P. napisał(a):Wydaje mi się, że korekta krzywizny osłony górnej nie jest potrzebna.


No to mamy trochę odmienne odczucia :)
Pawel Burchard
 
Posty: 1037
Dołączył(a): wtorek, 7 lipca 2009, 09:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: He 111 H-4/H-6, Monogram 1:48 - wady i problemy?

Postprzez Kuba P. » poniedziałek, 21 lutego 2011, 22:17

Mów dalej. Zamieniam się w uwagę :)

Druga sprawa, pytanie do Kolegów, którzy już ten model skonsumowali - czy to, że między połówkami kadłuba pod kabiną jest szpara ze 2-3mm to tak ma być? Bo ja wkleiłem sobie w kabinę ścianki kadłuba z płytek plastiku, wkleiłem kokpit Airesa i składam całość, oszklenie pasuje nawet dobrze a na spodzie szpara.
Czy to więc jest SPK*?

*Szpara Przewidziana Konstrukcyjnie?
Avatar użytkownika
Kuba P.
 
Posty: 9398
Dołączył(a): sobota, 10 listopada 2007, 23:07
Lokalizacja: Warszawa/Wodzisław Śl.

Re: He 111 H-4/H-6, Monogram 1:48 - wady i problemy?

Postprzez shivadog » wtorek, 22 lutego 2011, 00:08

Daj jakieś zdjęcie poglądowe, tej "szparki".
Avatar użytkownika
shivadog
 
Posty: 3811
Dołączył(a): sobota, 22 września 2007, 13:51
Lokalizacja: WRSW/3M

Re: He 111 H-4/H-6, Monogram 1:48 - wady i problemy?

Postprzez Muśtax » wtorek, 22 lutego 2011, 07:36

Witam,
u mnie po złozeniu kadłuba na sucho i wpasowaniem tam zestawowego kokpitu takiej wielkiej szpary nie było, może to wina żywic ?
Pozdrawiam
Paweł
Avatar użytkownika
Muśtax
 
Posty: 355
Dołączył(a): poniedziałek, 25 października 2010, 06:57
Lokalizacja: Ptc <-> Lbn

Re: He 111 H-4/H-6, Monogram 1:48 - wady i problemy?

Postprzez Pawel Burchard » wtorek, 22 lutego 2011, 09:26

Kuba P. napisał(a):Mów dalej. Zamieniam się w uwagę :)


No mogę tylko dodać, że kształt Monogramu jest bliższy He 111 P
Pawel Burchard
 
Posty: 1037
Dołączył(a): wtorek, 7 lipca 2009, 09:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: He 111 H-4/H-6, Monogram 1:48 - wady i problemy?

Postprzez dareksommerfeld » wtorek, 22 lutego 2011, 09:55

Kuba P. napisał(a):Czy to więc jest SPK*?

Kokpit Airesa wywołuje powstanie tej szpary. Trzeba go w odpowiednim miejscu podpiłować bo koledzy Czesi zrobili ciut za duży. A z tymi silnikami to nieco mnie zainspirowało, chyba odetnę silniki od swojego H i coś pokombinuję. Jak by wyszło fajnie-czyli bliżej do oryginału to możnaby powielić. Co Wy na to :?:
Pozdrawiam
Darek
dareksommerfeld
 
Posty: 129
Dołączył(a): piątek, 16 listopada 2007, 07:48

Re: He 111 H-4/H-6, Monogram 1:48 - wady i problemy?

Postprzez Pawel Burchard » wtorek, 22 lutego 2011, 09:59

dareksommerfeld napisał(a): Jak by wyszło fajnie-czyli bliżej do oryginału to możnaby powielić. Co Wy na to :?:


Ja był bym chętny na dwa zestawy :)
Pawel Burchard
 
Posty: 1037
Dołączył(a): wtorek, 7 lipca 2009, 09:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: He 111 H-4/H-6, Monogram 1:48 - wady i problemy?

Postprzez Kuba P. » wtorek, 22 lutego 2011, 10:35

dareksommerfeld napisał(a):Kokpit Airesa wywołuje powstanie tej szpary. Trzeba go w odpowiednim miejscu podpiłować bo koledzy Czesi zrobili ciut za duży.


Tak uczynię, chociaż mam wrażenie, że dzięki tej szparze przód szklarni lepiej pasuje do kadłuba i osłony nad głowami członków załogi. No ale ten model to jakiś dziw nad dziwy.

dareksommerfeld napisał(a):Jak by wyszło fajnie-czyli bliżej do oryginału to możnaby powielić. Co Wy na to


No ba, byłbym więcej niż zainteresowany!
Avatar użytkownika
Kuba P.
 
Posty: 9398
Dołączył(a): sobota, 10 listopada 2007, 23:07
Lokalizacja: Warszawa/Wodzisław Śl.

Re: He 111 H-4/H-6, Monogram 1:48 - wady i problemy?

Postprzez mr.jaro » wtorek, 22 lutego 2011, 11:04

Kuba P. napisał(a):Jarek, jak tam Twój Junkers 88 G? Kiedyś o nim pisaliśmy, miałeś plan na konkretną maszynę, G-7 zdaje się. Jak tam Junkers? Mam jednego G-6 rozpoczętego i chętnie o nim pogadam, podzielę się wrażeniami.

Jesli juz pytasz - ja mam ze cztery nie zaczete, ponadto jednego kiedys na szybkiego rozgrzebalem i lezy. A lezy dlatego, ze akurat podejscie do tego zestawu "na szybkiego" to blad, ktory na mnie zemscil sie przedwczesnym zniecheceniem, gdyz juz podczas budowy doszedlem do wniosku, iz najchetniej wykonalbym go zupelnie inaczej. Wlasnie dlatego pozwolilem sobie wczesniej na refleksje (w zadnym wypadku nie miala to byc adresowana do Ciebie zlosliwosc), ze "droga jest celem". Ale dla mnie Junkers 88 G stanowi nadal otwarty i niezwykle ciekawy temat do dyskusji. Z mojej strony dosyc OT.

Rowniez omawiany w tym watku Heinkel spoczywa w otchlaniach mojego magazynu, ale na jego temat wiem zbyt malo, by podjac budowe. Dlatego tez, jesli nawet odniosles inne wrazenie, sledze ten temat z uwaga.
Jarek M
Avatar użytkownika
mr.jaro
 
Posty: 2028
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 13:01
Lokalizacja: Hannover

Re: He 111 H-4/H-6, Monogram 1:48 - wady i problemy?

Postprzez Darek Trzeciak » wtorek, 22 lutego 2011, 17:15

dareksommerfeld napisał(a):Jak by wyszło fajnie-czyli bliżej do oryginału to możnaby powielić. Co Wy na to :?

Jestem baaaardzo zainteresowany :)
Pozdrawiam Darek
"Doświadczenie powiększa naszą mądrość, nie zmniejsza jednak naszej głupoty." - Josh Billings
***** ***
Avatar użytkownika
Darek Trzeciak
 
Posty: 2216
Dołączył(a): piątek, 21 września 2007, 22:23
Lokalizacja: EPWA

Re: He 111 H-4/H-6, Monogram 1:48 - wady i problemy?

Postprzez shivadog » wtorek, 22 lutego 2011, 17:23

Może jednak jakaś firma się zlituje i wypuści model He 111 trzymający się obecnych standardów?
Avatar użytkownika
shivadog
 
Posty: 3811
Dołączył(a): sobota, 22 września 2007, 13:51
Lokalizacja: WRSW/3M

Poprzednia strona

Powrót do Lotnictwo - warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 18 gości