crustian napisał(a):Nie ma się czego czepić to czepiamy się byle się czepiać ?
Bynajmniej, ponieważ widzę, że autorowi zależy na dobrych zdjęciach,
starałem się go zmotywować (i poradzić) do jeszcze większego wysiłku.
crustian napisał(a):Nie ma się czego czepić to czepiamy się byle się czepiać ?
shivadog napisał(a):
Bynajmniej, ponieważ widzę, że autorowi zależy na dobrych zdjęciach,
starałem się go zmotywować (i poradzić) do jeszcze większego wysiłku.
crustian napisał(a):A jednak warto czasem zobaczyć na żywo orginał..., nie?
GEM napisał(a):Ok. Tak całkowicie na spokojnie i bez emocji, czy możecie mi podpowiedzieć, o jakich śladach zużycia mówimy.
Georg01 napisał(a):na dużej powierzchni jaką jest samolot jest tego dużo.
Slash napisał(a):Aż trudno Ci wyjść z euforii, podobnie jak w przypadku wszystkich modeli by RH, ale czasem jak się nie jest w stanie spostrzec o co chodzi to może warto sobie odpuścić.
Inowrocławskie Stowarzyszenie Modelarzy Redukcyjnychcrustian napisał(a):Slash napisał(a):Aż trudno Ci wyjść z euforii, podobnie jak w przypadku wszystkich modeli by RH, ale czasem jak się nie jest w stanie spostrzec o co chodzi to może warto sobie odpuścić.
"Zainteresowania: bicie piany"
...



_iceboy napisał(a):Mam nadzieje że to nie ostatnie Su-22 w twoim wykonaniu
Kamil Feliks Sztarbała napisał(a):_iceboy napisał(a):Mam nadzieje że to nie ostatnie Su-22 w twoim wykonaniu
boga w sercu nie masz.. chcesz zmusić człowieka, zeby ponownie walczył z fatalnym modelem KP, dodajmy starszym od ciebie ?
crustian napisał(a):Teraz już Cię rozumiem.
GEM napisał(a):Suka wraca na warsztat.







Powrót do Lotnictwo - galeria ukończonych modeli
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości
