Jacek Bzunek napisał(a):... czepię się jeszcze napisów eksploatacyjnych i koloru kadłuba pod tylnymi szybami. Pierwsze jak na mój gust nie powinny występować w przemalowawywanym samolocie. Jako kolor pod tylnymi szybami bardziej pasuje mi fabryczny Olive Drab. Wydaje też mi się że linki anten przykleiłeś w skrzydłach zbyt daleko-przy krawędzi lotek Hasegawa elegancko zaznaczyło poprawne miejsce-zresztą do zaszpachlowania w wersjach M i N.
nariman napisał(a):dlaczego dwa razy P-40??
Piotr Dmitruk napisał(a):...Obtłucz tylko proszę łopaty śmigła, bo chyba zapomniałeś.
el Rozito napisał(a):Z napisami już wkleiłeś zdjęcie mówiące wszystko, tylko czemu teraz, a nie w warsztacie w odpowiednim momencie , wrednie i zawistnie...ale, ale, to nie ten samolot, ha!
Jacek Bzunek napisał(a):To jeszcze wrednie i zawistnie podepnę gienkowe zdjęcie z wątku warsztatowego
które potwierdzi obecność napisłów eksploatacyjnych tyle że podkładzie Olive Drab. Rama osłony kabiny również wygląda na pozostawioną w malowaniu fabrycznym.
nariman napisał(a):dlaczego dwa razy P-40??
Darek Trzeciak napisał(a):Jacek może marudzić bo jest forumowym "padre"
Powrót do Lotnictwo - galeria ukończonych modeli
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości