Jacek Bzunek napisał(a):... czepię się jeszcze napisów eksploatacyjnych i koloru kadłuba pod tylnymi szybami. Pierwsze jak na mój gust nie powinny występować w przemalowawywanym samolocie. Jako kolor pod tylnymi szybami bardziej pasuje mi fabryczny Olive Drab. Wydaje też mi się że linki anten przykleiłeś w skrzydłach zbyt daleko-przy krawędzi lotek Hasegawa elegancko zaznaczyło poprawne miejsce-zresztą do zaszpachlowania w wersjach M i N.
A może Amerykanie przemalowali (-wywali) napisy eksploatacyjne? Ja nie nie wiem, przyznaję się. Kolor za tylnymi szybami po tylu dyskusjach staje się wyborem osobistym
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
, a z linkami to nie przyuważyłem miejsca zaznaczonego przez Hase
![:oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
, przykleiłem według planów z In Detail @ Scale.
Z napisami już wkleiłeś zdjęcie mówiące wszystko, tylko czemu teraz, a nie w warsztacie w odpowiednim momencie
![:evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
, wrednie i zawistnie...ale, ale, to nie ten samolot, ha!
nariman napisał(a):dlaczego dwa razy P-40??
Bo to piękny samolot i za 3 lata piękny wiek
Piotr Dmitruk napisał(a):...Obtłucz tylko proszę łopaty śmigła, bo chyba zapomniałeś.
Nie zapomniałem, to z premedytacją. Widziałem na kilku fotkach (w tym kolorowych) w bardzo "zmęczonych" P40 łopaty śmigła tylko wypłowiałe i popryskane ...czymś.
Pozdrawiam, Michał.