


SHERMAN222 napisał(a):jak zrobiłeś pasy ?

potez napisał(a):Te Twoje śruby to na śmietnik.
Poczytaj sobie ten wątek http://www.modelwork.pl/viewtopic.php?f=86&t=22651&start=30
Można się z niego sporo nauczyć.![]()
tomtre napisał(a):potez napisał(a):Te Twoje śruby to na śmietnik.
Czemu na śmietnik? Co z nimi nie tak?
Są równe, okrągłe, odpowiednio długie i grube, wytrzymałe... Na tych 12 śrub o 9-10 mogę to spokojnie powiedzieć. Pozostałe po prostu zrobię nowe.
potez napisał(a):Bo jak dobrze wyciągniesz rurki to maja średnicę zewnętrzną ok 0,3 mm i sa cieńsze niż ta folia i bez porównania bardziej wytrzymałe. Ta folia dla mnie na zdjęciach wygląda nieciekawie, przede wszystkim śruby rzymskie sie nie błyszczą, po drugie juz na tych zdjęciach widać, że folia sie gnie i przestaje być rurką, co pewnie będzie największym minusem tego pomysłu na dłuższą metę, tzn w momencie, gdy przyjdzie do montowania teg wszytkiego razem.
No ale każdy robi po swojemu. Podziwiam, że chce Ci sie kombinować, oby tylko rezultaty były dobre. Powodzenia.






potez napisał(a):Bo jak dobrze wyciągniesz rurki to maja średnicę zewnętrzną ok 0,3 mm i sa cieńsze niż ta folia i bez porównania bardziej wytrzymałe. Ta folia dla mnie na zdjęciach wygląda nieciekawie, przede wszystkim śruby rzymskie sie nie błyszczą, po drugie juz na tych zdjęciach widać, że folia sie gnie i przestaje być rurką, co pewnie będzie największym minusem tego pomysłu na dłuższą metę, tzn w momencie, gdy przyjdzie do montowania teg wszytkiego razem.
No ale każdy robi po swojemu. Podziwiam, że chce Ci sie kombinować, oby tylko rezultaty były dobre. Powodzenia.
erkamo napisał(a):Dla purystów dodać należy, że pozostaje jeszcze "szew-uskok". O ile te sruby tomtre nie wyglądały źle to faktycznie do ostatecznego osądu należałoby poczekać do końcowego montażu.
I tu, kolega potez może święcić triumfy.
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
