




marco2607 napisał(a):Pragnę podziękować koledze Januszowi za ciekawy trop odnośnie 109g10. Mo główny cel to samolot Duttmana.Może ktoś wie co to za wersja.
Kuba P. napisał(a):To wskaźnik ciśnienia od instalacji MW. I ten rozbebeszony kokpit w książce o której mówisz to kokpit G-10/U4, nie K-4.
W K-4 ten wskaźnik (przynajmniej tak przedstawione to jest w Handbuchu) umieszczony był na górnej tablicy po prawej stronie Revi.
Voighteqc napisał(a):Aha, wielkie dzięki, czyli że powinien on figurować we wszystkich 109G-10 z racji obecności silnika DB 605DB/DC, tak?
Są jakieś inne przykłady zdjęciowe tego wskaźnika?
Georg01 napisał(a): Chyba, że Bernd Barbas w najnowszej monografii II./JG 52 coś nowego zamieścił. Tego nie wiem, ale jeżeli ktoś ma info to byłbym zainteresowany
Pawel Burchard napisał(a):eśli by się Kuba pojawił z Dora-bookami to piwo czemu nie
Voighteqc napisał(a):niech się Pan Kuba zadeklaruje, czy znajdzie czas napić sie z nami piwka. Z uwagi na tematykę proponuję jekieś niemieckie

Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości
