Przyjrzałem się lepiej fotce Twojego modelu i widzę na tylnej części lewej burty kadłuba owalny panel. Jeżeli on jest to to nie jest seria 1, tylko 2 lub 3 !!!
Mironow to seria 11 odpada, ten niby Gnido to seria 4 (też odpada bo nie jest pięciolufowy). U Rosjan nie ma tak jak u Niemców - do odtworzenia malowania są dosłownie skrawki samolotów widoczne na zdjęciach i o jakimś rzucie z góry czy całym samolocie i to jeszcze na kilku fotografiach to już jest chciejstwo

. Nawet same wersje Łaggów, Jaków czy Ła są nie do rozpoznania na tych skrawkach fotografii, które mamy. Stąd takie zamieszanie. Co tu dużo szukać - Ła 5FN "biała 14" Kożeduba to najprawdopodobniej w rzeczywistości Ła-5F przerobiony do standardu FN (na 100 % to nie jest typowy Ła-5FN), Jak-9 "biała 17" Stiepanienki został zdegradowany ostatnio do Jaka-7DI według Pilawskiego i tak przykłady można by mnożyć. Jak masz malowanie u Tessitoriego serii 1 to trzeba brać. Poszukiwania Świętego Graala nie mają sensu.
Gdybym chciał robić zimowego z 1,2 lub 3 serii to typowałbym tego :
http://mig3.sovietwarplanes.com/lagg3/3 ... iap64.htmlTo chyba jedyna fotka tego samolotu, więc i tak nikt nie udowodni, że to nie seria 1.
Serie 1-3 nie rożniły się za bardzo, do tego dochodziła produkcja leningradzka, która była uśrednieniem serii 1-3. Może poszukaj coś z serii 2 lub 3 ?
Pozdrawiam,
GC