










Voighteqc napisał(a):A propos Hellera, ma on całkiem niezły kadłub moim zdaniem. Drobnej korekty wymagają jedynie ster kierunku (tu Glenn Irvine na HScale'u chyba z lekka przesadził) i kąt wycięcia z tyłu kadłubka na końcówkie Erla haube, po mojemu jest ciut za mało płaski, choć to drobna różnica. ale za to prawdziwym wyzwaniem dla modelarskich twardzieli są skrzydła-to jest dopiero katastrofa, cały kąt natarcia leci do przodu (w rzucie z góry, rzecz jasna),czyli, że po prostu jest zbyt mało skośny. Do tego dochodza wycięcia na podwozie w złym miejscu i fatalne chłodnice glikolu. Pies jest pogrzebany w skrzydłach, i o ile kadłub sobie podgotowałem jakiś czas temu, to niestety z ich powodu arbeit kaputt. Muszę nad tym pomedytować.. . Łopaty to ersatz. Ale golenie-świetne wg mnie.






















Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości
