Kuba tyle zdjęć tu pokazałeś a dołu szkrzydła twojej 4 dalej nie widzę( to lepsze foto o którym wspomniałeś).





marco2607 napisał(a):O to przepadłem, bo ze spalonego ogona czarnej 6 ( też z ogonkiem od Ta ) za dużo nie wyciągnę.
marco2607 napisał(a):Kuba tyle zdjęć tu pokazałeś

marco2607 napisał(a):a dołu szkrzydła twojej 4 dalej nie widzę( to lepsze foto o którym wspomniałeś).




Rayl napisał(a):W obu przypadkach japo podaje iż jest to kolor RLM 81. Sam zobacz, że kontrast miedzy czernią a brązem nie jest tak wyraźny. Na drugim zdjęciu nawet ciężko zobaczyć 2 i 1 numeru serii.

Rayl napisał(a):Powrócę jeszcze do usterzenia a mianowicie do zastosowania steru od Ta152. Czy są jakieś informacje na temat tego czy ów ster wpływał jakoś na sterowność samolotu?
Wspominałeś coś o zdjęciu D-15. Czy ma ktoś może wspomnianą fotkę?
Rayl napisał(a):W obu przypadkach japo podaje iż jest to kolor RLM 81. Sam zobacz, że kontrast miedzy czernią a brązem nie jest tak wyraźny. Na drugim zdjęciu nawet ciężko zobaczyć 2 i 1 numeru serii.
http://www.japo.eu/discussion.php?f=5
Moim zdaniem od spodu był RLM 75 lub RLM 83 (choć ten wariant uważam za mniej prawdopodobny), ale jest to tak jak powiedziałem tylko moje zdanie.

Kuba P. napisał(a):Własnie pole do popisu jest, tylko, że grząskie
Musiałbyś sobie zrekonstruować 95% samolotu. Jak nie masz dostępu do tych zdjeć z JAPO i DBook będzie Ci trudniej, ale nie jest to niemożliwe. Znasz moje zdanie o tej maszynie, jak jest dostępna prawie niekontrowersyjna "4" ( nie mogłem się powstrzymać) to po co robić model samolotu, z którego został sam ogon? No ale to też ma swoje plusy i może być fajne.





marco2607 napisał(a):Mam jeszcze trochę czasu do namysłu , jak dorwę model tamki to będzie d13 jako żółta 10.





Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości
