cayman napisał(a):W kabinie deska bezpiecznikowa uzbrojona w okablowanie.
cayman napisał(a):Jeszcze kwestia dużego znaczka Ferrari(decal) na przednich błotnikach bo w oryginałach na niektórych jest a na innych nie ma.
Tu mam dylemat?
"portalus"]Znaczek Ferrari na błotniku to taki dodatek personalizujący - kosztuje krocie (fabrycznie) na nowych. Myślę, że na egzemplarzach z epoki to są to dodatki przyklejane teraz współcześnie (oryginały to by były malowane), a występują z tego co widziałem w dwóch formach naklejka płaska i taka wypukła. Dla mnie naklej i polakieruj lub jeśli masz wersje wypukłe naklej na koniec na bezbarwny.





cayman napisał(a):Właśnie jak oglądałem oryginały na foto to wszystkie mają naklejane(podejrzewam że po renowacjach lakieru).
I teraz mam dwie wersje znaczka :
1 Decal z Hasegawy
2.Blaszka wypukła z HD i na to decal i zabawa z idealnym wygięciem-wyprofilowaniem na wypukłość błotnika
Co Maciek proponujesz ?
portalus napisał(a):
Bym został przy samej kalce.
Ten "3D" to się wg mnie nadaje do współczesnych tak od F40, mocno zalany lakierem (2K) na menisk wypukły.
Jednak to nie mój model i decyduj sam.
Jeśli blaszka + kalka to najpierw bym to wyprofilował, następnie okleił, polakierował i na sam koniec nakleił na model - po polerce, przed woskiem.
















Kazik napisał(a):Bardzo ładnie ale polerka Cie nie minie bo coś tam widać lekko pomarańczowego![]()
Co do foteli o których pisałeś wcześniej to też wypadało by co byś się przy nich wykazałJak szaleć to po całości.
Na pierwszej fotce widać takie fotele z białymi szwami. Może byś się pokusił o zrobienie czegoś podobnego. Wtedy chyba powinny być malowane a nie z tej imitacji skóry.

Kazik napisał(a):Bardzo ładnie ale polerka Cie nie minie bo coś tam widać lekko pomarańczowego![]()
Powrót do Pojazdy cywilne - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
