


Z Finem nie będzie już tak łatwo





hacz napisał(a):I jeszcze jedno pytanko w jakim kolorze pomalować ten chyba "filtr" na przedniej części kadłuba, jakiś brąz
Jacek Bzunek napisał(a):hacz napisał(a):I jeszcze jedno pytanko w jakim kolorze pomalować ten chyba "filtr" na przedniej części kadłuba, jakiś brąz
Tzn. kolektor wydechowy, chwyt powietrza do gaźnika, chłodnicę oleju z pr. str. kadłuba?



dewertus napisał(a):Na początku już się wystrachałem, że z Fina zrezygnowałeś i będę zmuszony do ostentacyjnego fochaale jak doszedłem do końca informacji o kamień z serca
Czekam na Fina.
Jak już tak robisz te Gladiatory to może machniesz dwa dodatkowe komplety olinowania w wersji EATA (Easy Assembly for Totalus Antitalentus)?
Jacek Bzunek napisał(a):Metal jakiś kolorowy.
http://www.airmuseumsuk.org/museum/Hend ... r%20II.htm
Tutaj mamy kolory kamo co musi być moim prywatnym zdaniem wynikiem mądrej inaczej renowacji.
http://www.google.pl/imgres?q=gloster+g ... x=75&ty=66

hacz napisał(a): Będzie i Fin ale szczerze nie mam farb Brytyjskich i nie mam koncepcji co kupić.
hacz napisał(a):I jeszcze jedno pytanko w jakim kolorze pomalować ten chyba "filtr" na przedniej części kadłuba, jakiś brąz





Jacek Bzunek napisał(a):Zastanawiam się jaki sens miałoby malowanie chłodnicy?
K.Y.Czart napisał(a):Jacek, a jaki sens miałoby jej omijanie podczas malowania "po całości" reszty samolotu.
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości
