

MesserDesign napisał(a):Pięknie zaczyna to wyglądać.
Co do kalki - pryśnięcie mattem może nic nie dać - pod kalką powinna być gładka powierzchnia by się nie srebrzyła, a dopiero na to matt. Ale zapewne tak chciałeś zrobić![]()
Już gratuluję znalezienia się w gronie szczęśliwców ukończonych modeli ( a przynajmniej o krok od galerii )
Pozdrawiam
MesserDesign

Macio4ever napisał(a):Oj śliczny ten CRX, aż chce mi się takiego zrobić.
Kalkę można podratować prawie bezinwazyjnie. Zrób czubkiem świeżego ostrza maleńkie dziurki, dosłownie dziubnij kalkę. Następnie delikatnie pędzelkiem postaw kroplę Mr Softera na tym dziubnięciu. Powinien wejść pod kalkę i ją zmiękczyć. Zbierz nadmiar. W miejscu, gdzie nie dojdzie softer, zrób kolejne dziubnięcie plus powtórz namaczanie. Z wyczuciem, bez zalewania płynem aby nic nie uszkodzić. Zwykle udaje mi się usunąć tym sposobem srebrzenie.








Macio4ever napisał(a):Bardzo ładnie wyszły, wartościowa modyfikacja. Trochę lipa, że Aberowskie nie miały ośki. Np. w zestawie Modeler'sa ośki są trawione razem z ramieniem wycieraczki.
WestBikers napisał(a):a pudełkowe już dawno były w śmietniku - dobrze, że udało mi się je znaleźć
Mr. Headshok napisał(a):Wycieraczki wyszły profi. Fotki też fajne.
Powrót do Pojazdy cywilne - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości
