Zabawy i wzmagań ciąg dalszy.
Zrobione jest dużo ale nie poskładane do tzw.kupy.
Dzisiaj prezentuję monocoque do którego dokleiłem listwy łączące .Monocoque fuknąłem X-18 i na to przyjdzie jeszcze mieszanka X-18 z domieszką X-10 gunmetal fuknięta z dalszej odległości.
Na podłogę położyłem folię termiczną

i podłoga czeka na carbony SMS które zamierzam położyć niebawem.
Przednia część nosa też będzie oklejona carbonem SMS tak jak dekiel nosa co widać na fotkach.






Ta cżęść fuknięta MR brass i na to lekka mgiełka X-26 clear orange

Fotel fuknięty dwoma kolorami szarego i to tak żeby imitowało lekkie zużycie a kabina obłożona caronem SMS



Tutaj przymiarka dorobionych mocowań pasów bezpieczeństwa bo oryginalne Tamki usunąłem

Te fotki pokazują przygotowane wahacze (nie wszystkie bo nie weszłyby w kadr) fuknięte Gunze C-92 a końcówki metalizerem MR brass.

Te fotki pokazują wzmagań ciąg dalszy z motorem do którego doszły już amortyzatory ,manszety półosi jak i również śruby na dekle zaworowe i inne elementy silnika i skrzyni.
Do dekli zaworowych dorobiłem listwy trzymające fajki świec zapłonowych(po trzy na stronę)
Na popychacz przepustnic nie zwracajcie uwagi bo na jego miejsce przyjdzie nowy z elementów aluminiowych.
Podstawę funeli przepustnic obłożę carbonem.
Funele przepustnic poszły do Kreta żeby usunąć chrom a następnie fuknąłem je czarnym połyskiem i Alcladem polished aluminium ALC-105 ale tak żeby w głębi funeli przebijał jeszcze lekko czarny dając efekt lekkiego przepalenia.





Tutaj funele



Na tej fotce przymiarka pierwszego AN fittings (łączenia przewodów wodno olejowych) których trochę dojdzie.

cdn....