Witam,
nie próżnowałem przez te pół roku, prace posuwają się powoli ale systematycznie.
Zmieniłem trochę decyzję co do malowania - postanowiłem wykonać model LM-F w takim to oto malowaniu:

Malowanie atrakcyjne choć przy bliższym zapoznaniu okazuje się że ma wiele błędów

nie mówiąc już o umiejscowieniu plam
a tak wyglądał oryginał:

i w tym miejscu mam pytanie do kolegów:
W instrukcji Aero M. podają kamuflaż Olive Drab, na to plamy z Medium Green, spód - wiadomo NG. Natomiast na zdjęciu w opisie podają "but was given a disruptive pattern of light grey over this." (ale dostał destrukcyjny wzór jasnoszary nad tym.)
jak do tego podejść?
Czyli mam rozumieć że samolot przyszedł w malowaniu góra - OD, spód NG, a "artyści" z 56th FG chlasnęli mu plamy (te jaśniejsze na zdj.) w kolorze light grey?
Jak to się ma do kalek Aero Master?
Znalazłem jeszcze taki schemat malowania:

I tu nasuwa się pytanie: skoro samolot przyszedł do Anglii w kamuflażu, to po primo, skąd kolor NMF na spodzie - zdrapywali NG?

secundo, czy faktycznie nanieśli cały kamuflaż OG+ DG jeśli już mieli podkład w postaci OD. Trochę mi się nie chce wierzyć, żeby ładowali kolejne kilogramy farby - no chyba że samolot przyszedł CAŁY NMF.
Sam już nie wiem, nie ukrywam że najbardziej podoba mi się OD+MG(lub DG), ale Wy jesteście fachowcami i proszę o pomoc.
I kilka fotek na jakim etapie jestem.
osłony podwozia



w pełni funkcjonalny reflektor


oświetlenie


Skrzydło pokryte panelami Al

no i tak wygląda na dzień dzisiejszy

Pozdrawiam
Wojtek
Pozdrawiam, Wojtek.