

young napisał(a):Czy para dyżurna to typowo myśliwska misja? Oczywiście lata się tam za samolotami, ale najczęściej awionetkami, pasażerskimi. Nic innego póki co nam nie grozi.
young napisał(a):Czy para dyżurna to typowo myśliwska misja? Oczywiście lata się tam za samolotami, ale najczęściej awionetkami, pasażerskimi. Nic innego póki co nam nie grozi. Założenie CFT wybranemu s-towi specjalnie na parę dyżurną, nie jest zaś takie proste...
CFT są stworzone właśnie do walk myśliwskich
Chcesz parę dyżurną czy typowo myśliwski wariant (np. na wymiatanie). Jak to drugie to zrób mu 4x AIM-120 + 2x AIM-9 + CFT i ewentualnie zb. podkadłubowy
Bartosz Piotrowski napisał(a):Mnie interesuje najbardziej czy są jakieś odgórne standarty co do podwieszeń w zależności od wykonywanej misji.


Bartosz Piotrowski napisał(a):Znalazłem coś takiego:
http://lotniczapolska.pl/Uzbrojone-F-16 ... urze,11026
Czyli para dyżurna lata z konforemnymi.
Jacek Bzunek napisał(a):Jak na razie na szczęście. Gdyby tak było zawsze do air policing w Szawlach wystarczyłyby litewskie L-39.

young napisał(a):Bartosz Piotrowski napisał(a):Znalazłem coś takiego:
http://lotniczapolska.pl/Uzbrojone-F-16 ... urze,11026
Czyli para dyżurna lata z konforemnymi.
Ktoś twierdzi inaczej? Wykluczyć zaś trzeba, w naszym przypadku, podwieszanie parze dyżurnej AIM-120. Zwróć uwagę, że w artykule nie ma żadnego zdjęcia pary dyżurnej (w tytułowym, nie można tego stwierdzić). Ogólnie ciężko w internecie znaleźć takie zdjęcie...
Odnośnie schematów, ładnie to przedstawił Nobie. Oczywiście jest ich znacznie więcej. Nawet gdzieś w sieci było to rozrysowane. Nie wiem czy nie na f-16.net ...Jacek Bzunek napisał(a):Jak na razie na szczęście. Gdyby tak było zawsze do air policing w Szawlach wystarczyłyby litewskie L-39.
Nie wystarczyłyby, bo trochę im brakuje L-39, aby zabezpieczyć własny dyżur
Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
