Jacek Bzunek napisał(a):Silnik będzie zamknięty ponieważ liczy się bryła.
Ale przecież w tym modelu osłony silnika zamykają się na gładko i trzymają szkieletu dzięki magnesikom, więc wykonanie silnika nie przeszkadza w podziwianiu sylwetki.
Jacek Bzunek napisał(a):Silnik będzie zamknięty ponieważ liczy się bryła.
Chrupek napisał(a):Jak się zdecydowałeś na dodatki Barracudy to proponuje drzwiczki z osobnym łomem.
RAV napisał(a):Ale przecież w tym modelu osłony silnika zamykają się na gładko i trzymają szkieletu dzięki magnesikom, więc wykonanie silnika nie przeszkadza w podziwianiu sylwetki.
Jacek Bzunek napisał(a):Tak daleko jeszcze nie zabrnąłem ale zaplanowalem sobie kolejny model w pozycji startowej.
K.Y.Czart napisał(a):Tylko żeby okapotowanie miało się czego trzymać w pozycji zamkniętej (obojętnie czy je przykleisz klejem, czy zamontujesz na magnesy) to i tak trzeba zrobić silnik i osprzęt.
Chrupek napisał(a):W razie czego chętnie przygarnę ramki z elementami silnika. Nawet za drobną odpłatnością.
Chrupek
Jacek Bzunek napisał(a):Obawiam się że bez silnika osobno montowany silnik może być zbyt mało sztywny albo co gorsza nie trzymać symetrii, tak więc planuję montaż silnika ale niekoniecznie zdejmowanie pokryw.
K.Y.Czart napisał(a):Jeśli mówisz o ryc.21 ze str. 13, to Tamka ma rację. Jeśli jednak dojdziesz do str. 25 i 26, to moim zdaniem tu się Tamka myli, i ja pomalowałbym wewnętrzne powierzchnie okapotowania srebrzanką.


Jacek Bzunek napisał(a):
Oglądając kolejny raz powyższe zdjęcie ZX 1 zaczynam mocno wierzyć że do Tunezji trafił w Temperate Scheme a później Dark Green zastąpiono Midle Stone.



Grzegorz2107 napisał(a):Jeśli ktoś wie, gdzie przemalowano ten samolot ZX-1 i kiedy, to mogłoby to być istotne dla pociągnięcia dalej historii innych maszyn z PFT. Moim zdaniem zrobiono to albo na Gibraltarze, albo już w Afryce w Maison Blanche, gdzie jak przypuszczam były odbierane przez polskich pilotów. Oczywiście pozostają jeszcze możliwości, że zrobiono to w Anglii,, lub już w jednostce, rękami mechaników.

Jacek Bzunek napisał(a):
ZX-6 ma dość niechlujnie położony MS zachodzący na fin-flash i kadłubową kokardę, która ma żółtą obwódkę tylko przy DE. Można gdybać że DE był malowany w bardziej starannych warunkach niż MS.
Kolejna sprawa to DG, który bardzo chcę zobaczyć na końcu steru kierunku.
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
