Jacek Bzunek napisał(a):Raz jeszcze dzięki-coś się wyrzeźbi. Aluminium czy Interior Green będzie bardziej prawidłowe?










K.Y.Czart napisał(a):Zaznaczyłem strzałkami przepływ powietrza.
K.Y.Czart napisał(a):...a schemat trzech typów filtrów Vokes Air-Vee można też znaleźć na stronie 113 SAM Datafile 03.
tytus napisał(a):[
Czy możesz napisać coś nt. "tunelu" doprowadzającego "niebieskie" powietrze na filtr, bo widzę, że dosyć mocno rozpracowałeś Spita. Czy takowy występował, czy powietrze wpadało bezpośrednio do przedziału silnikowego i stamtąd było zasysane na filtr i dalej. .
Grzegorz2107 napisał(a):Masz odpowiedź na SF.
tytus napisał(a):Liczyłem na to, że Czart wrzuci jakieś fajne fotki, albo ryciny, ja je bezczelnie zapiszę na dysku i będę miał kiedy najdzie mnie na Spita.


K.Y.Czart napisał(a): Zresztą właściwie to trochę nie na temat, ale może Jacek będzie robił też dziewiątkę, to mu się przyda i nie będzie robił problemu z OT:[/img]
Jacek Bzunek napisał(a):IX to ja podobno cały czas robię tylko wczesną. Zdjęcia i rysunki przydadzą się gdy wezmę się za XVI (nie mylić z F-16).
tytus napisał(a):Czy możesz napisać coś nt. "tunelu" doprowadzającego "niebieskie" powietrze na filtr, bo widzę, że dosyć mocno rozpracowałeś Spita. Czy takowy występował, czy powietrze wpadało bezpośrednio do przedziału silnikowego i stamtąd było zasysane na filtr i dalej.
Kuba P. napisał(a):Przy rozwijaniu pełnej mocy korzystne było zasysanie powietrza jak najbardziej niezaburzonym przepływem i prostym kanałem,
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
