
Mariusz Jarzyna ze Szczec napisał(a):...wiem, że nie zachował się żaden egzemplarz)

Mariusz Jarzyna ze Szczec napisał(a):Czy mogły być egzemplarze przemalowane na zielono (jak w przypadku np. Aichi Val) ?
Mariusz Jarzyna ze Szczec napisał(a):(wiem, że nie zachował się żaden egzemplarz )

Mariusz Jarzyna ze Szczec napisał(a):Widzę, że w szerokościach pasów poziomych też jest pewna rozbierzność
ame-iro napisał(a):Jedyne co mi tu nie pasuje, to fakt że Iwama poleciał nad Pearl Harbor również w AI-153, jako skrzydłowy kmdr ppor Shigeru Itaya (AI-155).Drugim skrzydłowym Itaya w tym locie był bosm. Takashi Hirano (AI-154, nr ser.5289 zestrzelony o 8:10 w rejonie fortu Kamehameha).Tak więc jeśli nad PH latały jedynie A6M2 produkcji Mitsubishi to jedyna możliwość jest chyba taka, że Iwamie wymieniono samolot na nowy zachowując nr 153.

ame-iro napisał(a):ale jak tak dobrze się przyjrzeć, to mnie ten dolny pas wydaje się trochę cieńszy

ame-iro napisał(a):Raczej dochodził chyba tylko do linii podziału blach.No ale oczywiście mogę się mylić.

Gienek napisał(a):Tak właśnie podaje wyżej wymienione źródło:
ame-iro napisał(a):Ki diabeł?Teraz sprawdzam swoje skany i też mam pasy równe.
![]()


Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
