
Kuba P. napisał(a):Można zrobić E-1 z późniejszą osłoną, tą kanciastą.

pik napisał(a):Akurat wykonanie osłony kabiny w Bf-109 to żaden problem, niezależnie czy kanciastej czy obłej... Wystarczy wyciąć prostokątny kawałek cienkiego pleksi i wygiąć albo na ostro, albo na obło. 10 minut roboty.
Akurat wykonanie osłony kabiny w Bf-109 to żaden problem, niezależnie czy kanciastej czy obłej... Wystarczy wyciąć prostokątny kawałek cienkiego pleksi i wygiąć albo na ostro, albo na obło. 10 minut roboty.
Dobrze zrozumiałeś, choć masz oczywiście rację. Jeśli mamy owiewkę i tylną część w wersji "kanciastej" to wystarczy delikatne oszlifownie krawędzi. W tym miejscu wypada mniej więcej rama, także zmatowienia szkła nie będzie widać. Co do wiatrochoronu to fakt, wersja bez szkła pancernego różni się, ale nie wiem czy dla kogoś biorącego taki półprodukt modelarski jak zestaw RPM z totalnie skopanym oszkleniem, będzie to specjalnie istotne?jak zrozumiałem, zasugerowałeś wymianę tylko tej otwieranej części.
pik napisał(a):Co do wiatrochoronu to fakt, wersja bez szkła pancernego różni się
pik napisał(a):ale nie wiem czy dla kogoś biorącego taki półprodukt modelarski jak zestaw RPM z totalnie skopanym oszkleniem, będzie to specjalnie istotne?

Voltan napisał(a):Pytanie, w jakim kolorze powinny być tarcze kół? Znalazłem kilka rysunków z jasnymi RLM02 ale większość ma czarne.

Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości
