Mi się podoba że ktoś się wybija z pospolitego lepienia, taki trochę sport się robi
iras67 napisał(a):technika opon jeszcze wymaga dopracowania, tzn.odstaje bardzo
od reszty która jest wykonana perfekcyjnie
gzt napisał(a):...chętnie zobaczyłbym jak wygląda Twoje Wojtku studio fotograficzne.
TomekWnęk napisał(a):...na parapecie kawałek białego podkładu plus blendy.



iras67 napisał(a):...technika opon jeszcze wymaga dopracowania


wojtek_fajga napisał(a):Problemem jest nałożenie oponki na obręcz
portalus napisał(a):Wg mnie opona z maskolu po jakimś czasie zacznie wulkanizować i zmieni kształt oraz zacznie się kleić do wszystkiego.
Lepiej chyba poszukać jak radzi Tomek oringu.

wojtek_fajga napisał(a): trwałość takiej oponki.
wojtek_fajga napisał(a):portalus napisał(a):Wg mnie opona z maskolu po jakimś czasie zacznie wulkanizować i zmieni kształt oraz zacznie się kleić do wszystkiego.
Lepiej chyba poszukać jak radzi Tomek oringu.
. Pozostaje oczywiście problem na jaki zwrócił uwagę Maciej - trwałość takiej oponki.
Jest jeszcze kwestia wykonania bieżnika. Pewnie trzeba by wytoczyć wałek z odpowiednimi nacięciami/karbowaniami i na tym wylewać maskol.
iras67 napisał(a):mam wrażenie graniczące z pewnością że ta zwinięta oponka zmieni się w coś nieciekawego w podwyższonej temperaturze
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości
