Grzegorz2107 napisał(a):Tak, tylko , że jak ktoś ma w ofercie towar, którego fizycznie nie posiada, to trudno powiedzieć jaką w istocie ma wielkość ten sklep, może w istocie niewiele większą od straganu?
Grzegorz2107 napisał(a):Mam właśnie wrażenie, że niektóre polskie, całkiem duże sklepy mają nadal system trochę z takiego spożywczaka, hamujący rozwój i psujący markę...
Grzegorz2107 napisał(a):Naprawdę duże sklepy (modelimex, hannants) mają ofertę aktualizowaną na bieżąco...
tytus napisał(a):Niestety Grześ jakich sklepów na świecie byś nie wymienił, to znajdzie się zawsze taka akcja jak ta z tego wątku.
tytus napisał(a):
Obserwując strony internetowe większych sklepów w Polsce widać wyraźnie, że są zmiany i to ku lepszemu. Cały czas coś się dzieje...
...Nie ma i nie będzie sklepu idealnego i Ty też choćbyś nie wiem jak się starał nie wymyślisz na to recepty. Klientów wszystkich też nie zadowolisz. Zawsze trafi się ktoś, komu będzie coś przeszkadzało, choćby ta przysłowiowa zupa. No ale to już taki charakter niektórych osobników. .
RAV napisał(a):Ostach napisał(a):Jak przeczytałem, ze Rav ma pretensje że coś długo czeka na maila z info zeby wysłać przelew to od razu pomyślałem, że złożył zamówienie w piątek wieczorem. Zerknięcie w kalendarz - bingo!
Owszem, w piątek wieczorem. Reakcji spodziewałem się w poniedziałek, niekoniecznie z rana.
KFS-miniatures napisał(a):tak dla przykładu- niby system oznaczania produktów w lakimodel mamy rozgryziony. in stock to in stock, tak samo out of stock.
KFS-miniatures napisał(a):a jak available to loteria

Tomasz Mańkowski napisał(a):I w poniedziałek 26 listopada o godz. 10:22 dostałeś maila generowanego automatycznie z systemu, z informacją
-------------------------
AKTUALNY STATUS: w trakcie realizacji
-------------------------
Szczegółowe dane o Twoim zamówieniu wraz z informacjami na temat postępów w jego realizacji znajdziesz w naszym sklepie http://www.martola.com.pl/. Wystarczy że zalogujesz się do swojego profilu korzystając z loginu i hasła podanego w czasie rejestracji (lub pierwszych zakupów), a następnie w zakładce "historia zakupów" odnajdziesz zamówienie o numerze xxx
Tomasz Mańkowski napisał(a):Gdybyś zalogował się na swoje konto w sklepie widziałbyś od razu które modele są gotowe, a z którym jest problem.
Tomasz Mańkowski napisał(a):I zamiast czekać w nerwach do wtorkowo-środowej nocy, mogłeś od razu dowiadywać się ( np. telefonicznie w godzinach pracy sklepu ) i decydować co dalej chcesz robić z tym zamówieniem ( np. zrezygnować, albo podzielić je, albo poczekać... )
Tomasz Mańkowski napisał(a):W tego typu sytuacjach sklep nie podejmuje za klienta decyzji ( poprzez np. anulowanie całego zamówienia ), a czeka na decyzję klienta.
KFS-miniatures napisał(a):tytus napisał(a):Niestety Grześ jakich sklepów na świecie byś nie wymienił, to znajdzie się zawsze taka akcja jak ta z tego wątku.
tak dla przykładu- niby system oznaczania produktów w lakimodel mamy rozgryziony. in stock to in stock, tak samo out of stock. a jak available to loteria. ale to tez nie sa precyzyjne informacje. całkiem niedawno skłądałem zamówienie na fototrawione narzedzie z ET. dwukrotnie, z godzinną różnicą. towar cały czas był oznaczony jako in stock. nawet po złożeniu drugiego zamówienia. obydwa zamówienia były przekazane do realizacji w przeciągu mniej wiecej pól godziny po złożeniu. do wysyłki już nie. pierwsze zamówienie poszło do wysyłki po godzinie. drugie po trzech dniach.
nie trzeba teorii spiskowych, by wyknuć, ze zapewne na stanie faktycznie mieli jedną sztukę. ale skoro producent to kumpel, który moze im z dnia na dzien wysłac fanty, to co będa sie wygłupiali w zmiane statusu produktu?





Mac Eyka napisał(a):Ja - Dochodzę




Powrót do Oferty sklepów i firm
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
