


Dominik napisał(a): Mam bezbarwny lakier błyszczący z serii C (46) ale mam także TopCoat w spraju. Zastanawiam się którego użyć. Może jakieś rady?

Daniel-Martola napisał(a):Czy ja dobrze widzę, że przejście skrzydła w kadłub jest niedoszlifowane? I troszkę nierówno kabinka się omaskowała, tak?
wojtek_fajga napisał(a):No i zamaskuj osłonę kabiny i wiatrochron przed lakierowaniem..

Dominik napisał(a): A co do osłony kabiny to się strasznie omaskowała...prawie matowa się zrobiła. Muszę pomyśleć o innym maskolu bo ten humbrolowski matuje niemiłosiernie...Może kupię maskol Talensa. Zobaczę.
Daniel iceman Gronowski napisał(a):Wojtek, a czy ten błyszczący C46 nadaję się jako werniks przygotowujący do kładzenia kalkomanii?

No niestety z tym przejściem tak wyszło. Za cholerę nie mogłem wyrównać. A niby miłoskładalne Academy. Jak zbyt wyrównałem to był uskok.
Wczoraj w euforii spowodowanej skończeniem malowania zerwałem też maskowanie

Arkady72 napisał(a):Do niwelowania takich uskoków i usuwania nadmiaru szpachli najpierw używam papieru ściernego 400 aż do finalnej polerki na mokro papierem 2000.
Może też spróbuj w ten sposób ?
HK napisał(a):Maskowanie osłony kabiny maskolem to nie jest najlepszy pomysł.
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości
