









HK napisał(a):Rzeczywiście, mimo iż numer nie jest wyraźnie widoczny, to istnienie cyfry "4" jest niemal pewne. Problem w tym, że egzemplarz T5048 został wysłany do Australii, więc nie bardzo mógł służyć na Malcie.











Kuba P. napisał(a):Artur, tak profilaktycznie zapytam - sprawdziłeś te linie z jakimiś zdjęciami, może innymi rysunkami w innej publikacji? Stukasa już przedłużali a jakby ktoś przyłożył np. skrzydła Bf 109 E do "planów" AJ-Press to musiałby je z półtora centymetra skrócić...jak się pewnie domyślasz - skrzydła modeli 109 E są OK a "plany" są do niczego.
Podobnie te stateczniki, nie są to czasem te z wzniosem i w rzucie z góry wychodzą na krótsze?

Ralf_S napisał(a):A może jednak taki:

Arcturus napisał(a):Co do stateczników to raczej jestem pewien tego co robię. Tu znowu literatura mówi, że stateczniki zostały powiększone i nadano im skos w późniejszych wersjach, aby poprawić stateczność podłużną.
Kuba P. napisał(a):Arcturus napisał(a):Natomiast te linie to sprawdź Stary bo jak się okaże, że niepotrzebnie je zaszpachlowałeś to możesz tą szpachlę wymyć zmywaczem wamodu.
Powodzenia!




Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
