Jeżeli Hobby Boss faktycznie sklasyfikował "teciaka" jako model "43" i to na dodatek ze 112-ki,to popełnił kilka błędów. Podstawowym i najbardziej charakterystycznym wyróżnikiem T-34 z zakładów 112 było łaczenie przedniej płyty pancernej z burtami na "zazębienie" oraz wypuszczenie górnej płyty silnikowej tak, że zachodziła na płytę dolną, z którą była połaczona dwoma, a nie jak w pojazdach z 183 trzema zawiasami. Kolejna sprawa - rosjanie nie stosowali w nazewnictwie T-34 dodatków w postaci model 41, 43 oraz 43. System ten został wprowadzony przez niemców a po wojnie został niejako z rozpędu zaadoptowany przez niektórych historyków. W domumentach odbioru wojkowego, jak również w ewidencjach jednostek czołgi były określane po prostu jako T-34. Dopiero po wprowadzeniu na wyposażenie RKKA wozów z armatą 85mm zaczęto stosować wyróznik - T-34/76 oraz T-34/85. W kwestii zakładów "Krasnoje Sormowo" Zakład znajdował się w mieście które od 1932 roku nazywało się Gorki. Oczywiście, w chwili obecnej jest to Niżnyj Nowogrod, jednak określenie Zavod 112 Niżnyj Nowogrod brzmi tak samo sztucznie jak nazywanie, dajmy na to "Bitwy Stalingradzkiej" " Bitwą o Wołgograd"

Nie jest prawdą, że Zakład 112 produkował do 1944 roku wieże "płaskie". Faktycznie, "Krasnoje Sormowo" podjęło produkcję T-34 z wieżą "mutra" dużo później niż zakłady 183 oraz 174, ale miało to miejsce najpóźniej w lutym-marcu 1943 roku. No i ostatnia kwestia - nie da się jednoznacznie sklasyfikować pochodzenia T-34 na podstawie kształtu "mutry" Znane są zdjęcia linii montażowych, gdzie obok siebie znajdują się pojazdy z trzema odmiennymi fasonami wieży. Nawet wieża tłoczona przez UZTM w Swierdłowsku była wysyłana do montażu przez pozostałe zakłady produkujące T-34.
Mam nadzieję, że nieco pomogłem
Pozdrawiam
Andrzej