Wojtek, mam kilka uwag, pozwolisz?
[1] Okopcenia na spodzie, jeśli tak obfite, powinny sięgać prawie aż po kółko ogonowe. Jeśli są krótkie, to powinny być nieco węższe i blade choć też długie. Tak jak teraz jest to raczej nie wyglądało. Możesz zrobić też ślady zaolejenia, równie obfite, wydobywające się spod osłony zbiornika i chłodnicy oleju oraz spodnich osłon silnika.
[2] Za pokrywami zewnętrznych działek raczej nie ma sensu robić żadnych śladów, bo tam nie było okien wyrzutników łusek a samych ogniw taśmy. Łuski z zewnętrznych działek Fw 190 przywoził ze sobą*.
[3] Na bokach kadłuba okopcenia też nie powinny się tak kończyć, raczej mogą schodzić nieco na osłonę łączenia płata z kadłubem i ciągnąć się bardziej po kadłubie. Ślady zaolejenia także mile widziane.
[4] Rzeczony samolot wygląda na zdjęciach dość dobrze, nie był specjalnie zapuszczony w momencie fotografii więc okopcenia i ślady oleju lepiej nieco ograniczyć, tak je tylko zaznaczyć. Na uchylanych osłonach bocznych (te ze skrzelami) widać na oryginale ślady wypalonej farby żaroodpornej.
Może też spróbuj zrobić ślady pryskającej wody i brudu spod kół na płat i na kadłub.
Fajnie zrobiłeś tło pod swastyką!
Po fotki, jeśli potrzebne, zapraszam do swojego skromnego "archiwum" ;)
Kuba
*-nie dotyczy samolotów z MK 108