Zubu napisał(a):Witam po małej przerwie.
Ostro nastawiałem się, że w ten weekend pomaluje dół i górę i niestety się przeliczyłem...
Wczoraj zabrałem się za pomalowanie góry i pierwszy raz przytrafiła mi się taka przygoda z farbą, że nie byłem w stanie jej rozcieńczyćPomalowałem - niestety, model i wyszła totalna kiszka
same farfocle i zwałkowane szczątki farby
Zubu napisał(a):Humbrol Olive Drab 155, nówka sztuka, pierwszy raz otwierana.
Jacek Bzunek napisał(a):Czym roźcieńczałeś? Miałem podobne efekta gdy malowałem Humbrolem na Gunze C.

Zubu napisał(a):Wamodem
mnak24 napisał(a):Nitro polecam.
Chudziutki napisał(a):Zubu napisał(a):Wamodem
I tu jest problem, rozcieńczalnik Wamodu wbrew temu co napisano na etykiecie nie nadaje się do rozcieńczania emalii.
Chudziutki napisał(a):Problem Wamodu polega na tym, że podczas malowania aerografem zbyt szybko "paruje" przez co zamiast farby na powierzchnię modelu dociera coś w rodzaju półsuchego, chropowatego proszku. Przerabiałem to kilka razy i przesiadłem się na akryle
Kuba P. napisał(a):Nitro jak najbardziej nadaje się do rozcieńczenia emalii Humbrol i Testors i można nimi malować uzyskując gładką powierzchnię. Problem tylko w zapachu, jaki mi osobiście nie odpowiada - dlatego Wamod. Nitro nie rozpuści plastiku przy malowaniu aerografem! Nigdy w życiu.
White spirit jest zdecydowanie za suchy, tym nie radzę rozcieńczać.
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
