A więc po kolei zdjęcia pudła i tego co w środku.
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/-Fqrh8CBYFOA/UOPusNsrkGI/AAAAAAAAJl4/N8mfNfERGz8/s1000/CRW_2973.jpg)
![Obrazek](https://lh6.googleusercontent.com/-SQHDM9gtPAk/UOPutS4JOrI/AAAAAAAAJmE/l6lckFutolY/s1000/CRW_2974.jpg)
![Obrazek](https://lh6.googleusercontent.com/-k7A5eYVn5BI/UOPut9EPu1I/AAAAAAAAJmM/Mf0XituAA_g/s1000/CRW_2976.jpg)
![Obrazek](https://lh6.googleusercontent.com/-QxZJs2nIKzk/UOPuu7mHcgI/AAAAAAAAJmQ/Hi7vL1qxOTQ/s1000/CRW_2978.jpg)
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/-VjvOdYukKlI/UOPuwGDjEJI/AAAAAAAAJmY/cp3kzHMGspI/s1000/CRW_2979.jpg)
No i niby wszystko fajnie, atrakcyjny wygląd, chrom i w ogóle bajer. Jak komuś się podobają takie kalki to tym lepiej. Mi akurat takie rysunki to nie bardzo. Problem jest taki, że Revell nigdy nie zrobił Peterbilta 353. A to co dostajemy w pudełku to Petertbilt 359 z dziwnymi błotnikami z przodu, które mają go upodabniać do 353. 359 to ciągnik na długie dystanse, a 353 to raczej koń roboczy. Oprócz wspomnianych błotników, szczegóły potem w trakcie przerabiania, nie pasuje maska, kabina do lekkiej poprawy, wnętrze powinno być z jednym fotelem. Pomyślę nad innym zawieszeniem z tyłu, no i opony pasowałyby terenowe. Bo to co dostajemy niezbyt pasuje do tego ciągnika. Może światła i coś jeszcze.
Na pierwszy ogień pójdzie rama i silnik, raz że najłatwiej i już coś będzie widać, a dwa będę miał punkt odniesienia do dalszych przeróbek
Temat jak w zeszłym roku mogę oczywiście pokazać na innym forum? Tam jest kilku znawców tematu, jakbym coś przeoczył to mam nadzieję pomogą merytorycznie.