P-7 konwersja - uwaga gniot!

Nabyłeś nowy model, chcesz pokazać zawartość pudełka lub o nią zapytać, słyszałeś o fajnych nowościach - podziel się tym z innymi.

Re: P-7 konwersja - uwaga gniot!

Postprzez jasio-g » środa, 13 lutego 2013, 21:22

Ech, Sum. Widać nieodpowietrzoną formę, żywicę i totalne niechlujstwo produkcji. Tak na marginesie, silnik to chyba kopia Vectora. Jak bym robił dla siebie, to bym to wyrzucił i poprawiał.
Avatar użytkownika
jasio-g
 
Posty: 316
Dołączył(a): sobota, 23 sierpnia 2008, 20:29
Lokalizacja: Kraków

Reklama

Re: P-7 konwersja - uwaga gniot!

Postprzez Daniel-Martola » czwartek, 14 lutego 2013, 11:13

Proszę fotki P.7 niestety tylko z telefonu. Jak będzie mało to mogę jutro jak nie zapomnę wziąć aparat.
http://www.martola.com.pl/P7_1.gif
http://www.martola.com.pl/P7_2.gif
http://www.martola.com.pl/P7_3.gif
http://www.martola.com.pl/P7_4.gif
Obrazek
Avatar użytkownika
Daniel-Martola
 
Posty: 1225
Dołączył(a): wtorek, 11 grudnia 2007, 22:03
Lokalizacja: Warszawa

Re: P-7 konwersja - uwaga gniot!

Postprzez Murek » czwartek, 14 lutego 2013, 11:39

Ja bym tego czegoś za darmo nie chciał. Moje poczucie estetyki krwawi :(
Avatar użytkownika
Murek
 
Posty: 3116
Dołączył(a): wtorek, 9 października 2007, 22:12
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: P-7 konwersja - uwaga gniot!

Postprzez hadzi » czwartek, 14 lutego 2013, 11:44

Na zamieszczonych przez Daniela zdjeciach można to zaakceptować, ale ja widziałem to na żywo u kolegi oraz mam ich 2 zestawy LWS 2 i PZL 43 - oba to koszmar gorszy od Suma w 48!

Kontrola jakości ZERO, możesz dostać coś jak pokazał Daniel, ale możesz mieć coś co mam kolega.
A tam wszystko zapaprane, dziury oraz wyrwane fragmenty, szczególnie na dolnej powierzchni płata przy lotkach. Do tego kolega dostał 1 połowę kadłuba z P-11a a druga właściwą do P.7. Blacha Wibault na skrzydłach piekna, gdyby nie jakość odlewu uniemozliwiająca naprawę skrzydła. Na stateczniku pionowym to ktos ciął ryfle piłka i to widać!

Ja bym to i kupił dla skrzydła, gdybym miał pewność że dostanę takie jak by je odlał np. ARDPOL, bez pęcherzy i ubytków, ale w ciemno już nic od tej firmy nie kupie.
pozdrawiam
Jerzy Ciupek
Avatar użytkownika
hadzi
 
Posty: 457
Dołączył(a): poniedziałek, 8 października 2007, 07:56
Lokalizacja: Rybnik

Re: P-7 konwersja - uwaga gniot!

Postprzez kub » czwartek, 14 lutego 2013, 11:50

Dzięki za fotki.
aż tak makabrycznie to nie wygląda, ale pracy sporo by trzeba włożyć :shock:
Avatar użytkownika
kub
 
Posty: 255
Dołączył(a): wtorek, 14 sierpnia 2012, 11:52
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: P-7 konwersja - uwaga gniot!

Postprzez Daniel-Martola » czwartek, 14 lutego 2013, 12:29

Wziąłem pierwszy z brzegu. To jest z ostatniej dostawy, sądzę że jednak jakość odlewów się powoli poprawia. Szkoda że tak wolno.
Obrazek
Avatar użytkownika
Daniel-Martola
 
Posty: 1225
Dołączył(a): wtorek, 11 grudnia 2007, 22:03
Lokalizacja: Warszawa

Re: P-7 konwersja - uwaga gniot!

Postprzez GrzeM » czwartek, 14 lutego 2013, 12:46

Możliwe, że Martola dostaje lepsze egzemplarze, a gorsze producent upycha na Allegro.
Avatar użytkownika
GrzeM
 
Posty: 3152
Dołączył(a): poniedziałek, 19 stycznia 2009, 22:39

Re: P-7 konwersja - uwaga gniot!

Postprzez hadzi » piątek, 15 lutego 2013, 10:51

GrzeM napisał(a):Możliwe, że Martola dostaje lepsze egzemplarze, a gorsze producent upycha na Allegro.


Mój kolega gluta kupił u Martoli. Wiec nie ma to pewnie powiązania.
pozdrawiam
Jerzy Ciupek
Avatar użytkownika
hadzi
 
Posty: 457
Dołączył(a): poniedziałek, 8 października 2007, 07:56
Lokalizacja: Rybnik

Poprzednia strona

Powrót do Lotnictwo - in-boxy, nowości, opinie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości