GrzeM napisał(a):Jaki silnik dali?
Mi to wygląda na Mercedesa DII. (6 cylindrów).
Sznurowanie to zabawa na którą naprawdę czekam. Mam tylko nadzieję, że robienie śrub rzymskich nie wykończy mnie psychicznie.
GrzeM napisał(a):Jaki silnik dali?



GrzeM napisał(a):Taube według oryginalnego projektu Etricha (na podstawie oficjalnej umowy licencyjnej, z resztą na wyłączność, dopiero później zaczął je modyfikować. Taube to nie jest nazwa typu samolotu, tylko raczej ogólnej koncepcji (skrzydło wzorowane na tej palmie Zanonia). Trochę jak "triplane" (był Fokker, był Sopwith, był Nieuport, był Pfalz itp.).

waran napisał(a):Tu już są dostępne.Mam i polecam te produkty.
http://www.gaspatchmodels.com/accessories/

xmald napisał(a):Myślę, że oboje mówimy i myślimy o tym samym tylko moja werbalizacja spowodowała, że przekaz gdzieś się ulotnił
xmald napisał(a):Widziałem zdjęcia z Rumplerami, które miały taką konstrukcję skrzydła jak Etrich Taube.
waran napisał(a):Tomtre,śrub tej firmy jeszcze nie montowałem.Najprędzej użyję je w F2b Bristol 1/32 Wingnuta i Albatrosie 1/48 Eduarda.)
potez napisał(a):Nie umiem sie określić co do tego czy to co robisz mi sie podoba czy nie ale dla inspiracji, obejrzyj to







Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości
