Śpiesze tylko donieść, że po raz kolejny wynaleziono koło.
Ta metoda jest od lat stosowana przez scratchbuilderów do wykonywania wzmocnionych słupków międzyskrzydłowych itp/. Pierwszy raz widzialem ją w Fine Scale Modeller z 1991 roku w artykule o budowie Ilji Muromca w 1:32.
A profile kwadratowe 0,8 mm z mosiądzu można dostać w rollmodels.
Ja już chyba raz przynajmniej z Tomtre dyskutowałem na temat warsztatu, wtedy chyba rozmawialiśmy o śrubach rzymskich i powiedzmy, że zachowaliśmy zdania odrębne
Tu też wtrące swoje trzy grosze.
Cechą wszystkich Nieuportów od 11 do 27 było rozwiązanie mocowania dolnego płata na kulistym przegubie. I to był najsłabszy punkt całej konstrukcji. Ale miało to swoja określoną konsekwencję w konstrukcji kadłuba. Punkty mocowania skrzydeł były wbudowane w ramę z rur stalowych, które w tym miejscu opasywały podłużnice. Masz to wyraźnie na zdjęciu, które sam wkleiłeś. To dlaczego masz prostokątny profil w tym miejscu?
I jeszcze jedna informacja. Nie było żadnych zdejmowanych paneli bocznych. Jeśli ich nie ma na samolocie, to znaczy, że jest w remoncie i został całkowicie rozebrany. Na co dzień były tylko zdejmowane wzierniki - te duże owalne z przodu.














