Jacek Bzunek napisał(a):Kolejna zagadka, 6 tygodni w 10MU. Czy to nie za długo?
O jaki okres Ci chodzi? Jeśli między 25/7 a 9/9 to mogło być związane z przygotowaniem do wysyłki .
Pierwszy seryjny L1547 spędził w MU dużo więcej czasu...
L1547 - First flown on 12/10/1937
Taken on charge by Hawkers on 29/03/1938
Taken on charge by A&AEE on 23/06/1938
Taken on charge by Rolls Royce on 28/06/1938
Taken on charge by A&AEE on 21/07/1938
Taken on charge by No 15 MU on 29/05/1940
Taken on charge by No 10 MU on 10/06/1940
Taken on charge by No 312 (Czech) Squadron on 31/08/1940
Fatal accident on 10/10/1940
Struck off charge on 29/10/1940
Tak sie zastanawiam czy przypadkiem wydech jaki uzylem byl mozliwy w Merlin III .
Taki wydech spotykam tylko na zdjęciach z roku 1938. Np. Hurricane ze 111 Sqn.
Znalazłem taką informację
http://www.k5083.mistral.co.uk/APS.HTM :
Serial Range L1547 - L2146 600 Aircraft
Built by Hawker Aircraft Ltd., of Kingston and Brooklands, to specification 15/36 under contract No. 527112/36. The first 430 aircraft were manufactured with fabric covered wings; the remaining 170 with metal covered wings, some aircraft later re-fitted with metal wings at Maintenance Units within the R.A.F. Aircraft deliveries commenced on the 15th December, 1937, and were completed on 6th October, 1939. .
Jak policzyć, to może się okazać, że L2048 raczej miał metalowe poszycie płata...
Grzegorz2107, przetłumacz to, co powyżej w ramce (choćby w skrócie). Angielski co prawda nie jest szczególnie trudnym językiem, ale mimo wszystko nie każdy go zna i tym osobom zrozumiałość takiego tekstu gwarantuje odpowiedni zapis w regulaminie (III.8. Użytkownik przytaczający w swojej wypowiedzi tekst w języku obcym zobowiązany jest jednocześnie do umieszczenia tłumaczenia tego tekstu lub jego streszczenia w języku polskim.)
Jarek Gurgul