Cytat z instrukcji obsługi samolotu (AIR PUBLICATION 1806A: PILOT’S NOTES – THE BUFFALO I AEROPLANE, WRIGHT CYCLONE GR. 1820 G. 105A ENGINE):
"A sliding canopy constructed of transparent Plexiglas shelters his head and shoulders and permits him full view in all directions except downward.View in a downward direction is obtained through four Plexiglas windows mounted just under the pilot’s knees." czyli mniej więcej:
"Odsuwana owiewka z przezroczystego pleksiglasu osłania głowę i ramiona pilota i zapewnia mu pełny widok we wszystkich kierunkach, za wyjątkiem widoku w dół.Widok w dół uzyskuje się poprzez cztery pleksiglasowe okna umieszczone wprost pod kolanami pilota..." Okna te były zamontowane na zawiasach i można było je otwierać - dwa przednie "do wewnątrz" (w kierunku podłużnej osi symetrii samolotu) a dwa tylne "na zewnątrz".Jest kilka zdjęć Brewsterów B 339 z otwartymi tymi właśnie okienkami:
źródło:"Buffaloes over Singapore"[Grub Street]
źródło:"F2A Buffalo in Action"[Squadron Signal]
źródło:"Brewster F2A Buffalo"[Kagero] Wydaje mi się, że raczej nie zamalowywano ich.Gdyby wpatrywać się w drugie i trzecie zdjęcie można by dojść do wniosku że zamalowane nie są.Fakt, przezroczystością też nie grzeszą, ale mogą być po prostu brudne

.