Hej,
zaczepy holownicze są w przedłużonych bocznych płytach wanny, w przedniej płycie ma jarzmo kuliste Kugelblende 50 a na samej płycie nie widać dodatkowego, dokręcanego opancerzenia więc wersja H też odpada. To Ausf. J z działem L/42.
Jak na moje to wczesna-średnia seria produkcyjna, bo chyba nie ma tej małej, pionowej "sztabki" dospawywanej przed wizjerem w bocznej płycie wieży. Widać tylny amortyzator, już typowy dla J - wzwyż (bardzo wczesne J miały jeszcze taki jak H i wcześniejsze) Jeżeli chodzi o płytę nadsilnikową to niestety pod tym kątem ciężko coś powiedzieć, ale w tej konfiguracj innych elementów pewnie to jeszcze ta z mniejszzmi włazami i płytami dzielone "w poprzek" pojazdu - jedyne pytanie to czy mają grzybki dla dodatkowej wentylacji przedziału silnikowego.
Cały ten przydługi wywód by napisać (jeżeli planujesz model) że najbliżej do pojazdu ze zdjęcia ma Dragon 6463 (wbrew swej nazwie "Initial"). 6394 ma późną płytę nadsilnikową z większymi włazami otwieranymi "wzdłuż" i z obligatoryjnymi grzybkami

Pozdrawiam
Paweł