Piotrek.S. napisał(a):- wersja W ma wyloty silników przystosowane do montowania rozpraszaczy gazów wylotowych,
- wersja W ma w okolicy kabiny pilota zamontowane wypustki systemu Bierioza
KoValus napisał(a):będę musiał zdobyć jakoś kalki Kagero:/
KoValus napisał(a):Tak, te z nr bocznym 727, o ile się nie mylę jest to Mi-24W
KoValus napisał(a):Chciałbym zrobić maszynę w nowym, zielonym malowaniu
Paweł Wymysłowski napisał(a):Piotrek.S. napisał(a):- wersja W ma wyloty silników przystosowane do montowania rozpraszaczy gazów wylotowych,
- wersja W ma w okolicy kabiny pilota zamontowane wypustki systemu Bierioza
Wersja "D" z nowszych serii (np. polski "585") też tak ma, więc trzeba uważać.



















Piotrek.S. napisał(a):Paweł Wymysłowski napisał(a):Wersja "D" z nowszych serii (np. polski "585") też tak ma, więc trzeba uważać.
A do tego zupełnie nietypowe umieszczenie kaset z flarami po bokach kadłuba (jako jedyny z naszych Hindów)

Radek Baprawski napisał(a):Witam
Ja mam trochę odwrotne pytanie. Czy bazując na zestawie hobbybossa można bezstresowo zrobić wersję D zmieniając rzeczy wymienione przez Pitra S. ? Sama konstrukcja nośna V (W) chyba pozostała niezmieniona względem D ? Mam daleki na razie plan zrobienia 584 z tymi groźnymi ślepiami

Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
