
Niestety w Werku w Koninie pozostaje mi zrobić jeszcze całe nitowanie oraz żaluzje chłodnicy. Reszta materiałów, farby, dmuchawa została w Warschau Werke
Serdecznie pozdrawiam.


_iceboy napisał(a):Co do wlotu do sprężarki to oglądałem oba, patrzyłem na plany i jednak lepszy wydaje mi się chyba Hasegawowy.




MarCo napisał(a):_iceboy napisał(a):Co do wlotu do sprężarki to oglądałem oba, patrzyłem na plany i jednak lepszy wydaje mi się chyba Hasegawowy.
Powtórzę się:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()






Kuba Plewka napisał(a):[1] Zaszpachluj pokrywę luku apteczki, w Dorach luku nie było, sam "Sanitätspack" montowany był o ile pamiętam do pokrywy luku za fotelem.
[2] Jeśli możesz, ułóż staranniej pasy na fotelu. One są przecież miękkie.
[3] Nie sądzę by takie odrapanie oparcia fotela miało sens, poza tym oparcie fotela było chyba stalowe, prawda?
[4] Panel centralny między wnękami podwozia wymaga nie tylko docięcia otworu dla kanału odprowadzającego łuski MG 131 ale i przemodelowania kształtu. Sprawdź na zdjęciach jak to wygląda



















Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
