Można sobie zadać pytanie: jaka jest różnica w tych (tak naprawdę jedynych dwóch głównych) wersjach rozwojowych.
A wtedy to wszystko sprowadzi się właśnie do silników...
Jacek Bzunek napisał(a):Gienek napisał(a):I bardzo proszę - nie montuj silnika tego wczesnego!
ObiecujęPrzy okazji, wyjaśnię skąd się wzieło moje pytanie, Eduard zarówno do F6F-3 jak i do F6F-5 daje ten sam silnik.
Gienek napisał(a):Można sobie zadać pytanie: jaka jest różnica w tych (tak naprawdę jedynych dwóch głównych) wersjach rozwojowych. A wtedy to wszystko sprowadzi się właśnie do silników...
gzt napisał(a): bo tylko Gienek moze je odroznic

Jacek Bzunek napisał(a):Myślałem że najważniejsze widoczne różnice to okienka za kabiną pilota i plat.
greatgonzo napisał(a):...to okazywało się, ze jego piątka miała jeszcze okienka




Jacek Bzunek napisał(a):Glossy Sea Blue
Jacek Bzunek napisał(a): Jako eksperyment zamaskowałem od wewnątrz osłonę kabiny i pomalowałem ją Interior Green.
Dominik napisał(a):Jakiej firmy będzie farba?
PiotrS napisał(a): W monografii AJ-Press jest mowa o tym, że ramka osłony była malowana od środka na czarno. Na fotce obok widać że tak faktycznie było choć sama limuzyna była raczej IG. Tyle na wkurzenie, Gienek pewnie mnie poprawi


Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 20 gości
