Po nartach nogi bolą to czas na zmęczenie rąk

Zamknąłem skrzydło. Niestety cały obrys wymaga szpachlowania.

Wkleiłem wycięte stery kierunku:

Zaszpachlowałem linie, których w planach Kagero autorstwa p.Mariusza Łukasika nie ma:

Zabrałem się za wnętrze klap. Chciałem wykonać ożebrowanie bo producent zastąpił je jakaś imitacją zgrubienia. Po wklejeniu jednej dorobionej części stwierdziłem, że całość będzie jeszcze grubsza w związku z czym zeszlifowałem wewnętrzną powierzchnię, wypolerowałem i dopiero nakleiłem żeberka - całość jeszcze wymaga oszlifowania.. Niestety zeszło do pory obiadowej więc zdjęcie z tłem gwałcącym uczucia estetyki i poszanowania


Obecnie pracuję nad wewnętrznymi konstrukcjami gondol wnęk podwozia i zdurniałem. Obie gondole mają różne wysokości ścianek. Obie z prawej strony posiadają wloty -więc są w stosunku do siebie symetryczne. Zabrałem się za "opatyczkowanie" wnętrza. W tym miejscu poproszę o pomoc Kolegów (no nie gniewajcie się za tego ziemniaka

). Na ściankach gondoli było różnego rodzaju ożebrowanie konstrukcyjne. W książce części zamiennych do Do-17 jest pokazana rycina części tylko jednej strony (to samo ze zdjęciami wnęki podwozia-wciąż ta sama strona w związku z tym czy drugą gondolę potraktować na zasadzie lustrzanego odbicia czy wykonać ja bliźniaczo ?
