Panowie, dzięki za szeroki odzew, ale dla mnie paląca jest kwestia pochodzenia plamy. Jak słusznie zauważył Gienek, raczej nie ma ona związku z napedem klapek. Logiczne byłoby przyjąć, że to jakaś pozostałość po uzupełnianiu "płynów ustrojowych", ale ona zaczyna sie według mnie wyżej niż te korki oleju i płynu hydraulicznego. Nie jest to też wyciek paliwa, bo kolor za ciemny i za bardzo z przodu. Proszę o jakąs hipotezę skąd to coś wyciekło.
bartek piękoś napisał(a):wyraźnie mowa o zmianach konstrukcyjnych w seryjnych F4U-1, przeprowadzonych w Air Base Group Two i przygotowujących F4U do służby we flocie.
Nie mam niestety dostępu do Jarskiego, ale wynika z tego co napisałeś, że seryjne F4U-1 używane przez Marines powinny mieć już nowy, uproszcony system. To skąd ta hydraulika na 1A (i czy coś oprócz podpisu świadczy w ogóle, że to 1A)?
Gienek napisał(a):A ja jeszcze nie odszczekam.
Ale Blackburna za "konfabulacje" mógłbyś przeprosić

chyba...
Ostatnio edytowano niedziela, 21 czerwca 2009, 12:38 przez
michalp78, łącznie edytowano 1 raz