EA-6B Prowler (italeri)

Budujesz model, chcesz przedstawić relację z postępów w pracy, zastanawiasz się jak coś zrobić - to miejsce dla Ciebie.

EA-6B Prowler (italeri)

Postprzez mikemc » sobota, 22 marca 2014, 18:01

Witam

Posiadam taki model
Obrazek

Jest to przepak modelu Kinect. Boxart uwiódł mnie, a po za tym swego czasu inny model w podobnym malowaniu był dość popularny na tym forum. Dlatego chciałbym go wykonać w malowaniu z Afganistanu 2007. Chciałem kupić sobie żywiczną kabinę od Aries. Jednak są dwie wersje (standard & ICAP -2 late).

http://www.aires.cz/en/product/ea-6b-pr ... ightbox/0/

http://www.aires.cz/en/product/ea-6b-pr ... ightbox/0/

Czy ktoś kto bardziej jest zorientowany w lotnictwie, mógłby mi powiedzieć jaką wersję powinienem wybrać?

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
mikemc
 
Posty: 196
Dołączył(a): czwartek, 4 lipca 2013, 08:12

Reklama

modele polskich samolotów

Re: EA-6B Prowler (italeri)

Postprzez Siema » sobota, 22 marca 2014, 19:11

Witam.

Będę śledził z zainteresowaniem warsztat :)

Jeśli chodzi o ICAP II to tu masz trochę o nim:

http://www.mcara.us/EA-6B_ICAP-II.php

To zmodernizowana wersja, różniąca się między innymi konfiguracją stanowisk załogi. Dla Ciebie chyba będzie pasować, bo podobno większosć maszyn przebudowano do tej wersji. Nie wiem tylko jak z wersją ICAP III- czy jest to nadal program dopiero, czy weszła już, jak tak to kiedy? Może ktoś mądrzejszy w tym temacie się wypowie. Znawcą tematu nie jestem, tyle co pamiętam i wyczytałem. Mam nadzieje, że pomogłem.

Pozdrawiam i życzę powodzenia :)
Pozdrawiam!
Paweł Siemaszko
Avatar użytkownika
Siema
 
Posty: 515
Dołączył(a): czwartek, 25 października 2012, 13:28
Lokalizacja: Siedlce/WWA

Re: EA-6B Prowler (italeri)

Postprzez net_sailor » sobota, 22 marca 2014, 20:59

Akurat jestem w temacie. ICAP III został wdrożony w 2003 r. i od 2004 r. trwa niskoseryjna przeróbka istniejących egzemplarzy. Twój BuNo. 161120 został już przerobiony co widać po dodatkowych antenach na grzbiecie. Jeśli Italeri to faktycznie Kinetic to jest on teoretycznie wykonany jako ICAP III (dodatkowe anteny), ale w rzeczywistości tablice przyrządów są w standardzie ICAP II. Żaden z powyższych Airesów nie jest podobny do tego co być powinno (strona 10):
http://trace.tennessee.edu/cgi/viewcont ... k_gradthes
Jednym słowem pozostaje samodzielne poprawianie: albo plastiku albo żywicy.
Avatar użytkownika
net_sailor
 
Posty: 1809
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:01
Lokalizacja: Elbląg


Powrót do Lotnictwo - warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości