rotpol13 napisał(a): Aby zapobiec ścieraniu ''worków'' spód skrzydła w tym miejscu pokryty jest warstwą teflonu.
Kamil, a skąd masz takie informacje? Nie spotkałem się z tym wcześniej, więc o ile to prawda, to wzbogaci moją wiedzę w temacie. Daj proszę jakieś źródło, bo moje o tym nie wspominają, albo to przeoczyłem.
Trochę to dziwne, bo jeśli teflon, a właściwie to polytetrafluoroethylene, bo teflon to tylko Du Pond, to nie farba. Trudno byłoby to nie tyle pomalować, co farbę na tym utrzymać. A nie widziałem skrzydeł w sekcji, która się chowa, odrapanych.
Solo, co do modelu. Metoda z przebarwieniami przed zasadniczym kolorem do mnie nie przemawia, ale poczekam na efekt końcowy. Wyważasz trochę otwarte drzwi zastanawiając się co Ci z tego wyjdzie. A tymczasem efekt jaki dla wybranego przez Ciebie malowania powinien być docelowo, taki jak w modelu Moralezza VF-11, który widziałeś.
Zasugeruję zaszpachlowanie i zamalowanie linii w połowie długości osłony radaru. W rzeczywistości nie ma tam podziału technologicznego. Producenci modeli dodają to dla ułatwienia odwzorowywania malowań z pierwszych lat eksploatacji, gdzie przednia część osłony była w kolorze radome. Rzucaj częściej okiem na zdjęcia samolotu. To pomaga
