potez napisał(a):EEEEEEEEEEE, Mavericków nie ma

potez napisał(a):EEEEEEEEEEE, Mavericków nie ma

Aleksander napisał(a):potez napisał(a):EEEEEEEEEEE, Mavericków nie ma
Maverick i Goose będą w kokpicie









Marcin Witkowski napisał(a):Ten egzemplarz najpierw latał w VF-101, a później w VF-213. Więc przepoczwarzenie było w drugą stronę. VF-101 przed ostatnim rejsem w historii F-14 już był od ponad roku rozwiązany, o ile dobrze kojarzę.
A "pospolite" malowania mają ostatnio coraz większe wzięcie.
Dorotka napisał(a)::)
This 'Tomcat' was initially assigned to VF-214, the F-14 Pacific Fleet crew training squadron. After two years as a trainer, it went to the fleet for the remainder of its 14 years of operational service. Assignments included the famous VF-2 'Bounty Hunters', while its final squadron was the 'Black Lions' of VF-213, part of Carrier Air Wing 8 (CVW-8), assigned to the USS Theodore Roosevelt (CVN-71). Its final combat sortie was 7 February 2006. Following launch from the USS Roosevelt at 1600, 'Black Lion' AJ-210 flew to Northern Iraq for overhead protection of US and Iraqi forces. After its mission, it trapped aboard the carrier at 2233 hours, completing a 6.5 hour mission.
Returning to the US in March 2006, the F-14Ds were unloaded for the last time and retired. BuNo 163897 was flown to McClellan shortly thereafter and joined the collection.










Dorotka napisał(a):No i ugięcie tego szkła (w Hase też, ale duużo mniejsze).
Dorotka napisał(a)::)
formy się zużyły i linie podziału są, jakie są. Tu model HB (pod względem "ostrości", nie wiem jak z poprawnością) zdecydowanie wygrywa. W Hase część linii całkowicie się gubi... Najgorzej jest w sekcji dół-przód, tam praktycznie trzeba wszystko odtwarzać od podstaw.
potez napisał(a):Surowiec i tak nie ma za bardzo znaczenia, zależy jaki majster sie za niego zabierze





Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
