Fajnie, że kółka są okrągłe
Solo napisał(a):W każdym razie uwaga na przyszłość: w miarę możliwości nigdy więcej owiewki vacu.
Równe wycięcie tego i doszlifowanie krawędzi to naprawdę robota niewarta efektu.
Marcin Witkowski napisał(a):Czy fakt, że nie bardzo Ci idzie z owiewką vaku oznacza, że odradzasz to powszechnie, czy wyciągasz wnioski dla siebie na przyszłość?
raptorf22 napisał(a):Tak w sprawie tej uszczeliki, próbowałeś wyciągnąć kawałek ramki nad podgrzewaczem?
Przecież nawet dla skali 1/72 można zrobić taką grubości "prawie włosa".
Co do moich uwag, nie obraź się, ale malowanie i rozkład plam zrobiłeś nierówno. Na spodzie marmurek też taki trochę bez sensu, powinieneś skupić się na poszczególnych panelach/płatach pokrycia, a nie pryskać cienie jak leci wg.uznania.
Przy maskowaniu plam widać że plastelinka miała różne średnice i postrzępione kształty. Ogólnie brniesz z Sufą bardziej na minus niż plus, moje uwagi mają Tobie pomóc w następnym modelu, bo tutaj i malowanie jest do poprawy i inne detale, które moża było lepiej oddać.
Nie wiem może po modelach 1/48, które robiłeś nie możesz się wstrzelić w mniejszą skalę, ale dużo niuansów malowania, cieniowania można robić tak samo dobrze w 1/72.
Zacznij mniej kupować wypełniaczy z żywicy, modeli za x.....PLN, a skup się na detalach i jakości. Nawet bez żywic, z kilkoma drutami "hand made" dobrze czysto pomalowany będzie lepszy niż zbędne kombinacje z full komorami , kokpitem i wykończeniem do kitu.



Solo napisał(a):I pierwszy etap washa ukończony - linie podziału i delikatny filtr przy okazji.
Teraz Sufa dostanie lakier matowy i pobrudzę ją tu i tam, zwłaszcza na zbiornikach oraz na brzuszku.


Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: SnaQ i 16 gości
