Solo napisał(a): Strużyn napisał(a):Sprawdź czy jak odkręcisz śrubę trzymającą iglicę to nie chodzi ona za lekko (bez żadnych oporów). Jeśli chodzi całkiem luźno to uszczelka na iglicy do wymiany albo do dociśnięcia śrubą.
Masz na myśli spust jak chodzi po odkręceniu śruby?
Chodzi lekko, ale delikatny opór czuć i naturalnie sprężynuje.
potez napisał(a):Za dużo farby - takie rzeczy robi sie na minimalnym otwarciu dyszy - tak, żeby w ogóle taki "cień" farby wylatywał.
Strużyn napisał(a):1. Odkręć tylną osłonę aerografu - ta czerwona oksydowana część
2. Odkręć tylną śrubę mocującą iglicę
3. Złap tył iglicy palcami i poruszaj przód tył
4. Powinieneś wyczuwać opór - to znaczy że uszczelka poprawnie trzyma iglicę
5. Jeśli iglica chodzi luźno to trzeba wymienić uszczelkę lub ją docisnąć śrubą, która powinna się znajdować w środku korpusu aerografu (w modelu Infinity jeszcze nie miałem okazji jej dokręcać, ale w innych aero standardowo jest taka możliwość.
PS. Alclad nie jest dobry do testów bo to specyficzna farba, przynajmniej w moim odczuciu. Zwykle maluję nim większą dyszą i z dużym odciągnięciem spustu.
macias13_84 napisał(a):Ktoś kiedyś pisał(możliwe że RAV) że pod te farby - Alclady, to co najmniej dysza 0,4
potez napisał(a):Jeżeli nie masz przeklętego aerorafu na który pomoga tylko egzorcyzmy to jeżeli ci zasycha Alclad i nie masz syfu w środku aero to masz za wysokie ciśnienie.

Powrót do Modelarstwo redukcyjne - dyskusje
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
